×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقش موثر روابط عمومی ها در مسیر دفاع از حقانیت و عملکرد نهاد ها

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، احسان بخش طی این نشست به تقارن این روز با حادثه ریزش آور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: منطقه ۱۹ طی یکسال اخیر روزهای سختی را در مواجهه با ساخت و سازهای غیر مجاز و نحوه مدیریت بحران و انعکاس خوب رسانه ای آن را سپری کرده است.
✳️ وی ضمن قدردانی از همدلی و هم افزایی در بین همکاران با درایت مدیر روابط عمومی منطقه،تیم روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ را تیمی جوان،با تجربه، پیشرو، با تقسیم کار و خلاق عنوان و تولیدات و فعالیت های این مجموعه را مطلوب، با کیفیت و دارای تنوع بیان کرد.
❇️ احسان بخش با اشاره به راه اندازی موزه شهرداری تهران با هدف هویت بخشی به بلدیه، تجمیع و یکپارچه سازی آثار مرتبط با این مجموعه با همکاری روابط عمومی های همه مناطق گفت: در همین راستا از مناطق خواسته شده اسناد، فیلم‌ها، عکس‌ها و هر آنچه می‌تواند سبقه کار مدیریت شهری باشد جمع آوری تا موزه ای کامل و نفیس از اقدامات شهرداری در سالیان گذشته، در این موزه به نمایش گذاشته شود.
✳️ معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران تقسیم کار عادلانه، بهره مندی مناسب از پتانسیل نیروها، شناسایی نیازها، ارائه اطلاعات کیفی و کمی مناسب و اطلاع رسانی به شهروندان و … را از وظایف روابط عمومی‌ها برشمرد.
❇️ این مسئول ضمن تأکید بر ارزیابی برخط روابط عمومی حوزه‌های مختلف شهرداری تهران به ویژه مناطق ۲۲ گانه در آینده نزدیک، خواستار بهره مندی حداکثری از قابلیت‌های ربات وردست و امکانات ویژه آنها شد.
✳️ حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به اینکه روابط عمومی حوزه خاص و ویژه است خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که جنگ نرم است خط مقدم جهاد تبیین روابط عمومی ها هستند و انتظار می رود علاوه بر حمایت از این حوزه تدبیری برای افزایش اعتبار آنها اندیشه شود تا بتوانند در مسیر دفاع از حقانیت و عملکرد قدم بردارند.
❇️ اخگر پور ضمن قدردانی از زحمات مدیر و کارشناسان روابط عمومی، از پای کار بودن این حوزه در مناسبت ها و برنامه های میدانی خارج از منطقه خبر داد.
✳️ در ادامه مهرنوش ریاضی، مدیر روابط عمومی منطقه ۱۹ نیز ضمن معرفی همکاران این اداره، گزارشی از تولیدات گرافیکی و اخبار، نامگذاری معابر ، ملاقات های مردمی و … این مجموعه ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.