×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
خدمات رسانی به شهروندان در پیاده‌روی اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران سیدمحمد نقیب، با بیان اینکه سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهردای تهران امسال در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور فعال داشته و خدمات اجتماعی را به زائران ارائه می‌کند، اظهار کرد: همکاران سازمان خدمات اجتماعی امسال از دو رزو مانده به اربعین حسینی در زرباطیه عراق مستقر شده و خدمات اجتماعی را به زوار اربعین ارائه می‌کنند.

🔻وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از سوی ستاد اربعین شهرداری تهران به عنوان معین منطقه ۲ در مراسم اربعین معین شد، لذا برنامه‌ریزی‌ها برای ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین از قبل انجام شده و همکاران سازمان همراه با امکانات ویژه در زرباطیه عراق مستقر خواهند شد.

🔻نقیب با بیان اینکه سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران نسبت به ارائه خدمات عمومی به زوار اربعین اقدام خواهد کرد، تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی، ارائه ویلچیر به سالمندان، تأمین آب شرب و شربت برای زوار و … از جمله خدماتی است که در این منطقه به زوار ارائه خواهد شد.

🔻سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات عمومی به زوار، تعدادی چرخ‌ دستی برای جابجایی لوازم و امکانات زوار به ویژه سالمندان و زائران خسته در راه در زرباطیه در نظر گرفته شده است تا زوار با رفاه بیشتری به مراسم اربعین بپردازند. همچنین، با توجه به گرمای شدید هوا در عراق، برنامه ویژه‌ای برای ارائه آب خنک و نوشیدنی همچون شربت، آب میوه و … در نظر گرفته شده که برای رفاه حال زوار اجرایی خواهد شد.

🔻نقیب اظهار کرد: همچنین، برنامه‌‌هایی همچون ارائه خدمات پزشکی عمومی به زوار نظیر اندازه‌گیری فشار و قند خون در موکب‌ها نیز از سوی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است که در زرباطیه به زوار ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.