×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال بی نظیر دوستداران اهل بیت از اجتماع اربعینی‌ها و بدرقه زوار

 

▫️به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:اجتماع اربعینی‌ها و بدرقه زوار از جمله آیین‌های مذهبی و فرهنگی مهمی است که هرساله با اجتماع عظیم شیفتگان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

▫️وی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان از نخستین سوگواره آیینی “محرم شهر”، اجتماع اربعینی‌ها و بدرقه زوار، روز پنج شنبه ۲۵مرداد ماه مصادف با ۱۰ صفر از ساعت ۱۹ با حضور خانواده‌های تهرانی به ویژه نوجوانان زائر، موکب‌داران، مسئولین و تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

▫️مرتضوی عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با اداره برق جهت تامین روشنایی مورد نیاز صورت گرفته و مخازن آب آشامیدنی نیز در محوطه میدان آزادی مستقر شده است.

▫️وی یادآور شد: همچنین در راستای تامین ایمنی طی بازدید از سوی مدیران و کارشناسان hse موارد عدم انطباق احصاء و به مبادی ذیربط جهت رفع ارسال شده بود.

▫️شهردار منطقه ۹ در خاتمه گفت: همچنین غرفه های فروش ملزومات زائرین کربلا و موکب های پذیرایی، نماز خانه سیار و غرفه ستاد گمشدگان از جمله بخش‌های مختلف “محرم شهر” و اجتماع اربعینی ها بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.