×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
کابینه پیشنهادی رأی اعتماد اکثریت مجلس را کسب خواهد کرد

 

به گزارش ایراسین، محمد سعیدی‌کیا با توجه به شناخت و سابقه همکاری‌شان به صلاحیت ۳ وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم با قاطعیت مُهر تأیید زدند.

 

وی درباره سیدمحمد اتابک وزیر پیشنهادی صمت گفت: یک امتیاز ایشان نسبت به دیگر وزرای پیشنهادی تحصیلات عالیه‌شان در دانشگاه معتبر میشیگان است که باعث شده دیدی جهانی به صنعت داشته باشند. با مدیریت موفق در سطوح بالای اجرایی کشور به جامعیت و اشراف کارآمدی در حوزه صنعت رسیده‌اند؛ از لحاظ شخصیتی، مدیری دست پاک، با اخلاص، با اراده استوار و تحول آفرین هستند که انصافاً برای انجام مسئولیت‌شان وقت می‌گذارند. همچنین به دلیل حضور در ه‌یأت رئیسه اتاق بازرگانی با دغدغه‌های بخش خصوصی آشنا هستند. درباره خانم فرزانه صادق وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی: ایشان با تحصیلات مرتبط پله پله از کارشناسی به سطوح عالی مدیریتی وزارت راه و شهرسازی رسیده و تجربه‌های مفید در این حوزه اندوخته‌اند.

 

تسلط ایشان به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است، شانس‌شان را برای دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد ضمن اینکه با انتخاب یک قائم مقام مسلط برای بخش راه و ترابری، نگرانی دلسوزان برای ضعف این بخش از وزارتخانه نیز برطرف خواهد شد. درباره عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی نیرو: آقای علی آبادی مدیری کاردان، درستکار و باتجربه هستند که برای مدیریت ارشد بخش تخصصی خودشان یعنی تولید و توزیع انرژی‌های برق و آب معرفی شده‌اند و با حضور ایشان می‌توان به گذر از بحران ناترازی برق و آب امیدوارتر شد. محمد سعیدی کیا در همین گفت‌وگوی رادیویی به گروه‌های سیاسی کشور توصیه می‌کند به جای سهم خواهی از کابینه چهاردهم، حقوق قانونی رئیس جمهور برای انتخاب وزرا و مدیریت ارشد کشور را به رسمیت بشناسند.

 

خواندن همراه با تأمل مشروح این گفت‌وگو و سرمشق قرار دادن درس‌ها و تجربه‌های مدیریتی آن را به مدیران مشتاق خدمت و توسعه‌گرای کشور توصیه می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.