×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون شرکت خبر داد: پیاده‌سازی نظام هدفگذاری OKR در شاپرک

به گزارش سیمای اقتصادی  به نقل از روابط عمومی شرکت شاپرک، آزاده باقری، معاون راهبرد و نوآوری شرکت شاپرک اظهار کرد: اگرچه امروزه نظام هدفگذاری OKR در برخی از شرکت‌ها و سازمانهای ایرانی به عنوان یک متدلوژی مدرن و محبوب برای تنظیم اهداف و نتایج کلیدی به صورت بازه‌های فصلی بکار گرفته می‌شود که به دستاوردهای خوبی هم منجر شده است، اما استقرار آن در شاپرک با ماهیت خاص فعالیت آن و پیچیدگی‌های عملکردی‌اش در نوع خود منحصر به فرد و ارزشمند است. وی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن این الگو در شرکت، اقدامات و آماده‌سازی‌هایی انجام شده است، خاطر نشان کرد: در قالب در این مسیر، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پس از آموزش و فرهنگسازی در سطح شرکت، امروز در نقطه‌ای هستیم که علاوه بر OKR سطح شرکت، همه واحدها نیز  OKR دارند و تلاش می‌کنند که بر روی اهدافی که واقعا برای شرکت مهم است، متمرکز شوند. باقری ابراز امیدواری کرد که با اتکا به اراده راسخ مدیران ارشد و تلاش و اهتمام تمامی کارکنان، فرهنگ چابکی در تمامی ارکان شاپرک نهادینه‌سازی شود.OKR مخفف Objectives and Key Results به معنای اهداف و نتایج کلیدی بوده و چارچوب محبوب مدیریتی برای هدفگذاری سازمانی تلقی می‌شود و به شرکت‌ها در پیاده‌سازی و اجرای استراتژی‌ها کمک می‌کند.چارچوب OKR شامل قوانینی است که به کارکنان کمک می‌کند تا درک مناسبی از اولویت‌بندی، همسویی و اثرگذاری تلاش‌های خود پیدا کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.