×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
جلسه هماهنگی ستاد راهپیمائی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در قبله تهران

🔺به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، رضا شنگی شهردار منطقه گفت: شهرداری منطقه ۲۰ همچون سال های گذشته میزبان خیل عظیمی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) است و امسال نیز به منظور خدمات رسانی بهینه به راهپیمایان روز اربعین و زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با تدارک تمهیدات و همکاری نهادهای شهری شهرری این مراسم باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.
🔺شنگی در این نشست بر هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر بین حوزه معاونت ها و عوامل اجرایی منطقه در برپایی و خدمت رسانی مناسب به شهروندان و عزاداران در مسیر راهپیمائی و تشکیل کمیته های اجرایی برای تمهیدات برگزاری این مراسم تاکید کرد.
🔺جانمایی موقعیت و مسیر اتوبوس ها، مسیرهای مسدودی راهپیمایی ،سرویس های بهداشتی، موکب ها به همراه آدرس و مکان های مناسب جهت اقامه نماز ظهر در مسیر راهپیمایی، محل دپو و تعداد وسائل حمل و نقل عمومی بر روی نقشه از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک و نصب بنرهای اطلاع رسانی در مسیر راهپیمایی از موارد تاکید شده در این جلسه بود.
🔺هماهنگی با همراه اول جهت ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی سراسری به کلیه زائرین راهپیمایی و اطلاع رسانی در خصوص استقرار اتوبوس ها و تاکسی ون های مستقر در مسیر و همچنین آگاهی از موقعیت های خدمات رسان به شهروندان در طول مسیر راهپیمایی از دیگر مصوبات این جلسه بود.
🔺شنگی ضمن اشاره به پیش بینی افزایش حضور زائرین در راهپیمایی اربعین امسال بر نظارت میدانی نظافت مستمر و رفت و روب معابر و سرویس های بهداشتی در طول مسیر راهپیمایی جهت رفاه حال شهروندان تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.