×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 14 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 37 خبر
اهدای ۴هزار بسته لوازم التحریر به کودکان مراکز پویاشهر در آستانه بازگشایی مدارس

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد نقیب با بیان اینکه این سازمان در ایام تابستان برنامه‌های ویژه تفریحی برای کودکان مدارس پویاشهر در نظر گرفت گفت: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی قصد داریم در مراسمی ویژه با حضور کودکان کار مدارس پویا شهر جشن آغاز سال تحصیلی را برگزار کنیم.

 

🔻وی افزود: در این راستا ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تهیه شده و همچنین حدود ۵۰۰ بسته لوازم التحریر نیز در خیمه یاری محرم شهر توسط خیرین اهدا گردید و طی یک مراسم ویژه به کودکان مدارس پویا شهر اهدا می شود تا این عزیزان با خیالی آسوده در مراکز استعدادیابی، توانمندسازی و آموزشی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به تعلیم و تربیت بپردازند. اگرچه در تلاش هستیم در صورت امکان ۱۵۰۰ پک لوازم التحریر دیگر نیز به این رقم اضافه کنیم و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 

🔻سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی از تلاش های موسسات غیردولتی ( NGO) ها برای مذاکره و همکاری با وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد و افزود: طی مذاکرات صورت گرفته تاکنون حدود ۴۰۰ کودک کار در مدارس وزارت آموزش و پرورش مشغول به تحصیل شده اند که امیدواریم این روند طی ماه های آینده رو به افزایش باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.