×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سهم ۸۰ درصدی بانک مسکن در طرح نهضت ملی استان مازندران

به گزارش سیمای اقتصادی  به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ سید حسین حاجی پور، مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران با بیان این مطلب گفت: بر اساس آمار کمیسیون هماهنگی بانکهای استان، ۸/۵ درصد منابع بانکی استان در اختیار بانک مسکن قرار دارد و این در حالی است که بانک با پرداخت ۱۲/۸درصد از تسهیلات شبکه بانکی استان بیش از دوبرابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده است.

حاجی‌پور افزود:میانگین نسبت مصارف به منابع در شبکه بانکی استان حدود ۸۳ درصد است که این نسبت در بانک مسکن مازندران ۲۰۲ درصد بوده و نشان می دهد بانک مسکن بیش از توان خود در این زمینه تلاش کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک مسکن مازندران گفت: در طی سال گذشته و ۵ ماهه‌ی نخست سال جاری ۴۳۹ فقره تسهیلات ازدواج با اعتباری بالغ‌بر ۸۸۲ میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال به واجدان شرایط پرداخت شده است.

مدیر شعب استان مازندران تعداد پرونده‌های تسهیلات فرزند آوری در بانک مسکن مازندران را ۴۰۸ فقره اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مردادماه سال جاری، تسهیلاتی بالغ‌بر ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به متقاضیان این بخش اختصاص یافته است.

وی میزان تسهیلات پرداختی در بخش بازسازی و احیای بافت‌های فرسوده شهری را برای ۱۰۵۹ واحد بالغ‌ بر ۳ هزار و ۱۹۸ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: بانک مسکن در راستای کمک به نوسازی مسکن روستایی نیز طی سال ۱۴۰۲ و پنج ماهه ابتدای سالجاری ۵۵۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۰۶۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.