- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 11 سپتامبر 2024
- کد خبر 81504
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حمید رضا مختاریان با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ،ضمن پاسخ به تماس های تلفنی، سوالات مشتریان و هموطنان که به حوزه کارت های بانکی، اپلیکیشن ها، خودپردازها، کارت خوان ها و سایر امور مرتبط بود؛ دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.
حمید رضا مختاریان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک به کاهش مشکلات کمک خواهد کرد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک است .
وی به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و گفت: این مرکز ضمن برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی می تواند در معرفی خدمات و افزایش رضایتمندی هموطنان گام های بلندتری بردارد.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به حجم انبوه سئوالات مشتریان بانک و همکاران اشاره کرد و افزود: تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم، مرکز ارتباط با مشتریان بانک است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان می شود، بهره گیری از بانک های اطلاعاتی جامع و روزآمد ، دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیت های واحدهای مختلف بانک است.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=81504