×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 18 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 40 خبر
تقدیر از دریاییان نمونه در ۹ مهرماه

 

 

به گزارش مانا، بیست و هشتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور و گرامیداشت روز جهانی دریانوردی روز دوشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۳ با شعار «توسعه دریایی در بستری ایمن با مشارکت عمومی» برگزار می‌شود.

 

این مراسم با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ملی نفتکش ایران و با همراهی ارگان‌های دریایی کشور از جمله نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تشکل‎‌ها و انجمن‌های تخصصی، شرکت‌های نفتی، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها، سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت‌های دریایی و کشتیرانی، شورای عالی صنایع دریایی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و … برگزار می‌شود.

 

در این همایش که همزمان با گرامیداشت روز جهانی دریانوردی برگزار می‌شود، از بیش از ۴۱ دریایی نمونه سال ۱۴۰۳ در سطوح مختلف از جمله اساتید دانشگاه و پژوهشگران دریایی، مدیران عامل، پیشکسوتان دریایی، کاپیتان، فرمانده، سرمهندس، افسران و کارشناسان، ایثارگران دریایی، مدیران روابط عمومی، مدیران دریایی و شرکت‌های کشتیرانی قدردانی خواهد شد.

 

بیست و هشتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور و گرامیداشت روز جهانی دریانوردی که روز دوشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود، ساعت و مکان برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.