×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ناوگان اتوبوسرانی منطقه۹ نوسازی می‎شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ در نشست هم اندیشی که با حضور شهردار منطقه۹ با مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد؛ وضعیت ناوگان خطوط پنجگانه اتوبوسرانی این منطقه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 

سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در این خصوص گفت: با توجه به لزوم ترغیب شهروندان به استفاده حداکثری از وسایل حمل و نقل عمومی، تقویت و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی اتوبوسرانی پایتخت از طریق حذف تدریجی اتوبوسهای فرسوده و نوسازی و برقی سازی ناوگان اتوبوسرانی تهران در اولویت سیاستهای مدیریت ارشد شهری قرار دارد.

 

وی افزود: در همین راستا و طی نشست هم اندیشی با مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، خطوط پنجگانه اتوبوسرانی منطقه۹ مورد بررسی کارشناسی دقیق و همه جانبه قرار گرفت و مقرر شد تا ناوگان دو خط اتوبوسرانی این منطقه حداکثر تا پایان مهرماه سال جاری با اتوبوس های جدید نوسازی شوند.

 

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: همچنین با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی و  ایام بازگشایی مدارس مقرر شد با اعزام روزانه حداقل سه دستگاه اتوبوس کمکی به هر یک از خطوط پرتقاضا به مقاصد میدان انقلاب و پایانه شهید فیاض بخش، ناوگان بخش خصوصی در خطوط ۲۶۸ و ۲۶۹ جهت خدمات رسانی بهتر به دانش آموزان و سایر شهروندان تا زمان نوسازی ناوگان به صورت موقت تقویت شود.

 

گفتنی است خطوط پنجگانه اتوبوسرانی منطقه۹ شامل خطوط ۲۶۸ (خیابان استادمعین-پایانه کاوه)، ۲۶۹ (خیابان استادمعین- پایانه شهید فیاض بخش)، ۲۷۲ (شهید بختیاری – پایانه کاوه)،  ۴۱۳ (فردوس – پایانه شهید فیاض بخش) و ۳۷۰ (فرودگاه مهرآباد – پایانه آزادی) می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.