×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسابقه نقاشی و عکاسی« نقشینه حیات» برگزیدگان خود را شناخت؛

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ، «اصغر عطایی» در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین ، به ارائه گزارش اجمالی از نحوه برگزاری ،داوری و انتخاب نفرات برگزیده این مسابقات پرداخت .

 

وى در ادامه گفت: همه بچه ها به دلیل حضور ،برنده واقعی هستند و برگزاری این رویدادها بستری را برای دانش آموزان فراهم می کند تا توانایی های هنری خود را به نمایش بگذارند، و به آنها اجازه می دهد تا به رسمیت شناخته شوند و آثار خود را در معرض دید قرار دهند. علاوه بر این مسابقات باعث تشویق رقابت سالم در بین دانش آموزان میشود که میتواند نیروی محرکه ای برای بهبود مستمر  و توسعه مهارتهای هنری باشد.

 

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه صحبتهای خود به اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست و اقلیم شهری پرداخت و گفت: با صنعتی شدن دنیا و شهرنشینی و از بین رفتن حریم شهرها، موضوع گیاهان و تنوع جانوری با تهدید جدی روبرو است و جان انسانها به همین موضوعات محیط زیستی بستگی دارد و با توجه به تاکیدات دین اسلام به حفظ محیط زیست ، وظیفه ما انسانها در صیانت از این مهم، دوچندان میشود.

 

عطایی در پایان صحبتهای خود برگزاری چنین رویدادهایی را برای دانش آموزان بسیار لازم دانست و گفت: مدیران مناطق  می بایست اینگونه برنامه ها را  با موضوعات متنوع دیگر در دستور کار خود قرار دهند .

 

گفتنی است در پایان مراسم به نفرات برتر دو رشته ( نقاشی و عکاسی )لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.