×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساختمان جدید شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چرداول افتتاح شد

 

به گزارش از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین «علی محمدی» فرماندار شهرستان چرداول و برخی مسئولان استانی، ساختمان جدید شعبه سرابله (کد ۲۶۰۲) این شهر افتتاح شد.

 

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم اظهار داشت: بهسازی و افتتاح ساختمان شعبه سرابله با هدف ایجاد شرایطی مناسب برای مردم و مشتریان گرامی و کسبه و صنوف این شهرستان صورت گرفته تا همه مردم بتوانند از خدمات و طرح‌های متنوع بانک در فضایی مناسب بهره‌مند شوند.

 

وی افزود: این بانک در سال گذشته به ۳۷هزار نفر از مردم عزیز استان ایلام تسهیلات پرداخت کرده است.

 

«شمسی‌نژاد» با اشاره به عملکرد این بانک در سال گذشته گفت : این بانک با کسب رتبه چهارم از تعداد کل تراکنش‌ها توانسته جایگاه خود را در نظام بانکی کشور بهبود بخشد.

 

وی در ادامه ضمن تشریح عملکرد بانک در سال گذشته و با تأکید بر جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نظام بانکی کشور، افزود: خوشبختانه امروز این بانک اعتماد کامل مردم ایران را جلب کرده و توانسته با ارائه خدمات مناسب به ویژه در حوزه خدمات غیرحضوری و دیجیتال، بانکی پیشگام در شبکه بانکی در ارائه خدمات به مردم شریف ایران باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.