×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در متن این پیام آمده است:

  

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دفاع مقدس نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌‏های عزت‌آفرین ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم است. حدیث هشت سال حماسه‌، رشادت‌ و از خود‌گذشتگی‌ فرزندان برومندِ میهن اسلامی که تا همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند.

 

دفاع مقدس حکایت ماندگار رشادت و دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با ایستادن بر قله‌های بلند شهامت و شرافت، تاریخ‌ساز شدند و در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان، مرزهای شجاعت و ایثار را درنوردیدند.

 

آری، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت‌های سربازان بی ادعا و رزمندگان با ایمانی است که با عزمی راسخ و اراده‌ای استوار با تاسی از مکتب عاشورا و بذل جان خویش، عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند و پیام‌آور آزادگی و رهایی از قیود دنیوی بودند.

 

تقارن هفته دفاع مقدّس با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را فرصتی مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی، فرا رسیدن ۳۱ شهریور‌ماه، آغاز چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدّس را به تمامی رزمندگان، ایثارگران، خانواده‌های معزز شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدّس، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و توفیقات روزافزون این عزیزان را از پیشگاه ایزد منان مسالت دارم.

 

آیت اله ابراهیمی

 

مدیرعامل بانک سپه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.