×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تخفیفات حداکثری فروش ویژه پاییزه فروشگاه‌های شهروند

 

🔻 به گزارش روابط‌عمومی شرکت شهروند، با توجه به نیاز شهروندان در ایام بازگشایی مدارس به سبد خرید متنوع و باکیفیت انواع ملزومات تحصیلی، کالاهای اساسی و پوشاک، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با فروش ویژه پاییزه هزاران قلم کالا تا سقف ۵۰ درصد تخفیف پذیرای مشتریان است.

 

🔻 در فروش پاییزه شهروند علاوه بر تخفیفات استثنایی لوازم التحریر، پوشاک، محصولات پروتئینی، شوینده، خواروبار و… که از ۲۰ شهریورماه در قالب “زنگ اول با فروشگاه شهروند” آغاز شده، تعداد و تخفیف ملزومات تحصیلی و هزاران کالای اساسی و مورد نیاز شهروندان افزایش می‌یابد تا خانواده‌ها سال تحصیلی جدید را با خاطره خوب خرید از فروشگاه شهروند آغاز کنند.

 

🔻 فروش پاییزه شهروند طی روزهای گذشته در دو فروشگاه شهروند بیهقی و بوستان به دلیل تنوع و تخفیف بیشتر با استقبال چشمگیر مشتریان روبرو شده و تا ۶ مهرماه در تمام شعب ادامه دارد.

 

🔻گفتنی است، درراستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، فروشگاه شهروند بوستان نیز با تامین ملزومات تحصیلی بیش از ۳۰۰ ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، در پویش نسیم مهربانی نیز مشارکت داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.