×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 35 خبر
لذت دریافت وام آنلاین با «سپینو»

 

به گزارش  از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دریافت تسهیلات از بانک‌ها به طور معمول یک کار سخت و پیچیده است؛ مخصوصا زمانی که رقم تسهیلات بالا باشد. البته بانک هم در این میان حق سخت‌گیری دارد، چون تسهیلاتی پرداختی از منابع مردم است و در صورت عدم بازگشت اقساط، این بانک است که باید پاسخگو باشد.

 

بانک صادرات ایران اما با راه‌اندازی یک پلتفرم جذاب، بی‌دردسر و سریع، نه تنها مشکل بروکراسی‌های عمومی پرداخت تسهیلات را حل کرده، بلکه با حذف هرگونه رانت احتمالی، ضمن محاسبه رتبه اعتباری افراد و نیز میانگین موجودی حساب آنها، به صورت کاملا غیرحضوری، تسهیلات متقاضیان را پرداخت می‌کند.

 

به این منظور، فقط کافی است متقاضی در اپلیکیشن «سپینو» حساب باز کند. پس از رعایت مقررات دریافت تسهیلات و گذشت دوره زمانی مدنظر، با مراجعه به بخش تسهیلات در همین اپلیکیشن، متقاضی می‌تواند ضمن بارگذاری مدارک لازم، معرفی ضامن و طی کردن مراحل اعتبارسنجی خود و ضامن، درخواست دریافت تسهیلات را ثبت کند.

 

در این روش، حتی امکان انتخاب تعداد اقساط برای بازپرداخت تسهیلات نیز فراهم شده است. سقف این وام، ۳۰۰ میلیون تومان، سقف تعداد اقساط آن ۶۰ ماه و نرخ سود آن بین ۱۵ تا ۲۳ درصد متغیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.