×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 47 خبر
مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چندین واحد تولیدی در استان البرز بازدید کرد/ پرداخت تسهیلات به ۴۴ شرکت دانش بنیان و پرداخت بالغ بر ۱۹۴ هزار میلیارد ریال به ۲۴۳ طرح صنعتی در این استان

 

به گزارش از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این بازدیدها و در جمع صنعتگران و کارآفرینان استان البرز اظهار داشت: در استان البرز در سال های گذشته در مجموع ۲۴۳ طرح صنعتی با تسهیلاتی بالغ بر ۱۹۴ هزار میلیارد ریال از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است که شامل ۵۴ طرح به بهره برداری رسیده، ۱۰ طرح در حال اجرا و ۱۷۹ طرح سرمایه در گردش می باشد.

وی افزود: تسهیلات پرداختی به ۴۴ شرکت دانش بنیان نیز در مجموع ۲۱ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال بوده و به صنایع این استان از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

دکتر خورسندیان با اشاره به لزوم بازنگری برنامه راهبردی ششم این بانک با توجه به تحولات و شرایط اقتصادی کشور و در راستای ارزش آفرینی و خدمت رسانی بهینه به مشتریان عنوان داشت: این برنامه پس از بازنگری و تصویب در مجمع عمومی بانک به تمامی واحدهای اجرایی ابلاغ گردید که بر اساس آن، بازآفرینی بانکداری توسعه‌ای و تبدیل شدن به بانکی پیشرو، چابک و اثرگذار در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این سفر، از طرح های صنعت غذایی نو آفرین، سامان صنعت اطلس، ایران اشبنت، خودرو سالار گستر و کدبانو ( دلپذیر ) بازدید کرد.

شرکت صنعت غذایی نو آفرین در زمینه تولید مواد اولیه صنایع غذایی دیگر مانند نشاسته، گلوکز و خوراک دام فعالیت دارد و شرکت سامان صنعت اطلس نیز تولید کننده انواع نان های حجیم و نیمه حجیم است.

شرکت ایران اشبنت تولید کننده فوم سقف داخلی خودرو با روش WET شامل سقف تزئینی و سانروف و سقف پانوراما خودروهای تولیدی شرکت سایپا و ایران خودرو می باشد.

در ادامه خودرو سالار گستر مورد بازدید قرار گرفت که به مونتاژ قفل خودرو، شیشه بالابر برقی، مجموعه برف پاک کن، مجموعه شیلنگ ترمز و سیستم قفل مرکزی خودرو مبادرت دارد و دارای قرارداد با شرکت سازه گستر سایپا و ساپکو جهت فروش محصولات تولیدی خود می باشد.

در پایان مدیرعامل و هیات همراه از شرکت کدبانو ( دلپذیر ) بازدید نمودند که انواع محصولات کترینگی و همچنین انواع کنسروجات، شورجات و چاشنی با برند دلپذیر تولید می کند و توانسته بازار مناسبی از محصولات غذایی را کسب نماید.

گفتنی است، هدف مدیرعامل و هیات همراه وی از این بازدیدها، بررسی و اطلاع از روند فعالیت و پیشرفت واحدهای تولیدی و گفتگو و تبادل نظر با کارآفرینان و دست اندرکاران تولید استان به منظور رفع مشکلات و موانع آنان در جهت همکاری و مشارکت بیشتر آنان با بانک صنعت و معدن می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.