×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 52 خبر
پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاداور خاطرات هشت سال دفاع مقدس

به گزارش  از روابط عمومی دکتر اسلام کریمی مدیر عامل و رییش هیات مدیره : طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاداور خاطرات هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفت

 

متن پیام:

 

 هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه‌سازان و دلاورمردان این مرز و بوم می باشد ، آنانی که با شجاعت و ازخودگذشتگی، برگ‌های زرینی از تاریخ ایران عزیز را رقم زدند. دفاع مقدس، تبلور ایثار و مقاومت مردان و زنانی است که در سخت‌ترین روزهای این سرزمین، برای پاسداری از خاک، ناموس و ایمان خویش ایستادند و به جهان نشان دادند که آزادی و عزت، ارزش‌هایی بی‌بدیل  است.

 

رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز، نه  فقط  در یک مقطع تاریخی، بلکه مدرسه‌ای است که  در تمام  دوران و زمان درس شجاعت، وفاداری و ازخودگذشتگی  به نسل بعد از دفاع مقدس و آیندگان در آن به زیبایی تعلیم داده شده است . خانواده‌های گران‌قدر شهدا و ایثارگران، این ناصبین بجا مانده از غیرت و شجاعت میراث‌داران این حماسه‌اند؛ کسانی که با فداکاری و صبوری، نقشی بی‌بدیل در سربلندی ایران اسلامی ایفا کرده‌اند.

 

صندوق قرض‌الحسنه شاهد و همکاران و خادمان ایثارگران ، که افتخار خدمت‌گزاری به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را دارند ، همواره خود را وارث روح حماسی و سرشار از عشق این قهرمانان و دلاور مردان با غیرت و بی ادعا  می‌دانند و در این هفته پرشکوه دفاع مقدس  ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته  دفاع مقدس و ادای احترام به روح بلند شهدا و ایثارگران، با خود عهد می‌بندند ،  که همواره خادم و همراه خانواده‌های این دلیر مردان  بی ادعا، باشند و در مسیر ساختن ایران عزیز، با الهام از راه و رسم این بزرگ‌مردان و زنان، گام‌های استوار بردارند.

 

اسلام کریمی

 

مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق قر ض الحسنه شاهد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.