×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی  پروژه های توسعه محله ای طرح من شهردارم در منطقه ۱۲

 

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ اظهار کرد: با توجه به ضرورت اجرای طرح های توسعه محله ای و ایجاد رضایتمندی عمومی به دنبال اجرای این طرح ها، با پیگیری های مستمر حوزه های مربوطه ۶۹ پروژه توسعه محله ای با پیشرفت ۱۰۰ درصدی در پایان شهریور ماه به اتمام رسید.

 

 

وحید رضا انارکی محمدی با بیان اینکه اعتبار ابلاغی  برای پروژه های توسعه محلی این منطقه با ۱۵۵ میلیارد تومان نیز بالاترین اعتبار در میان مناطق بوده است، خاطرنشان کرد:  حوزه عمران با اختصاص ۳۶ پروژه بیشترین تعداد این پروژه ها را در برمی گیرد که اجرای آسفالت مکانیزه  خیابان  جمهوری، پیاده رو سازی قادری و سنگ فرش میدان سبزه میدان از جمله پروژه‌های شاخص عمرانی  منطقه با توجه به آرای شهروندان در این طرح بوده که با موفقیت اجرایی شد.

 

شهردار منطقه ۱۲ همچنین از  پروژه‌های حوزه خدمات شهری  از اجرای رفیوژ سبز خیابان بهارستان و پرگولای امید در محله هرندی خبر دادو افزود : در راستای ارتقای وضعیت ورزشی منطقه احداث و تعویض چمن مصنوعی آتش نشان در پایانه قورخانه و بوستان کوثر نیز با توجه به “طرح من شهردارم ۲” در دستور کار قرار گرفت.

 

وی  اظهار کرد: تکمیل رفیوژ میانی خیابان فردوسی حدفاصل نوفل لوشاتو  تا میدان فردوسی  و اصلاح هندسی  خیابان  هرندی از  طرح های توسعه محلی ترافیکی شاخص منطقه  بود.

 

وحید رضا انارکی محمدی اجرای پروژه های توسعه محله ای در مناطق را از مگاپروژه ها مؤثرتر دانست و گفت: مردم از مدیریت شهری انتظار رسیدگی به محله، کوچه و معابر خود را دارند و به ویژه در مناطق محروم اجرای پروژه‌های توسعه محله ای و من شهردارم، رضایت بیشتری از مردم را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.