×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مدیران عامل به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مديران عامل گروه توسعه پترو ايران در پيامي فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اعیاد ربیع الاول را تبریک گفته و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.

 

در متن این پیام آمده است: « ملت غیور ایران اسلامی با مقاومت ستودنی خود در هشت سال دفاع مقدس، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل کرد و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان نشان داد.

 

ملتی که در برابر شرق و غرب، تسلیم نشد و حماسه، افتخار و عزت آفرید. بر همین اساس، دفاع مقدس مظهر شهود و شهادت، معنویت، دینداری، از خودگذشتگی، ایستادگی، پایداری، تدبیر و حکمت است. همینطور تندیس زیبای عشق است که در میدان ایثار و شهادت، قد کشیده است.

 

بی شک آنچه داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم، امروز بر تک تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا باشیم.

 

در سالگرد حماسه آفرینی‌های مجاهدان بزرگ دفاع مقدس ملت ایران، با ادای احترام به روح پرفتوح امام خمینی رضوان ا… تعالی علیه و خون پاک شهدای دفاع مقدس و تعظیم در برابر مجاهدت‌های آزادگان، ایثارگران و رزمندگان غیور، این مناسبت بزرگ و تقارن خجسته این ایام با ولادت حضرت محمد (ص)، پیام‌آور رحمت و وحدت، و امام جعفر صادق (ع)، مظهر علم و فضیلت عرض تبریک داشته و از خداوند متعال توفیق همگان را برای پیروی از راه روشن شهیدان در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت ا.. العظمی خامنه‌ای طلب می‌نماییم.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.