×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کسب رتبه نخست و پیشتازی منطقه۹ در پیشرفت و اتمام پروژه های توسعه محله ای

▫️به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: پروژه های مزبور در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ با شناخت و درک مطالبات اصلی شهروندان منطقه۹ برنامه ریزی شده بود تا شاهد کارایی، اثر بخشی، افزایش سطح رضایتمندی و نهایتا کیفیت زیست شهری باشیم.

 

▫️وی با اشاره به تاکیدات شهردار تهران در راستای به اتمام رساندن پروژه های توسعه محله ای در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ افزود: در همین راستا شهرداری منطقه۹ با ۶۱عنوان پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۱۶میلیارد و ۹۶۷میلیون تومان در پروژه های توسعه محله ای با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان اولین منطقه موفق به کسب رتبه نخست در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شد.

 

▫️شهردار منطقه۹ عنوان کرد: پروژه های مذکور شامل موضوعات عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی بوده که با بهره گیری از تجربیات و توانمندی پرسنل و تلاش های شبانه روزی انجام گرفت.

 

▫️مرتضوی اضافه کرد: در همین راستا شهرداری منطقه۹ با اتمام ۶۱ پروژه توسعه محله ای شامل؛ ۲۱ پروژه عمرانی، ۲۱ پروژه ترافیکی و ۱۹ پروژه خدمات شهری موفق به کسب این مهم شده است.

 

▫️این مدیر ارشد شهری در خاتمه با اشاره به کسب رتبه برتر منطقه۹ در این خصوص برای سومین سال متمادی از سال ۱۴۰۱ تاکید کرد که این امر نشان از همت و همکاری پرسنل خدوم منطقه۹ در راستای خدمت رسانی به شهروندان و انجام برنامه ریزی دقیق به منظور عملیاتی کردن پروژه های پیش بینی شده در زمان مقرر می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.