×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 69 خبر
پیام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با صدور پیامی، عروج خونین شهید مقاومت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان را گرامی داشت.

 

متن پیام اجتهادی به قرار زیر است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 

مِّنَ ٱلمُؤۡمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِۖ فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا

 

مقاومت اسلامی و مجاهدت در راه استیلای کلمه الله، انسان‌های بزرگ را به رخ تاریخ می کشد و آنها را در پیچ و خم دالان‌هایش، اسوه و نمونه قرار می‌دهد.

 

شهید سرافراز، بصیر مومن، رهبر شجاع مقاومت، بنده‌ای صالح و مجاهد عالی‌مقام شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از سی و چند سال مبارزه مستقیم و هدفمند با صهیون نابکار در آسمان رشادت و شجاعت این کشور، به خورشیدی بی غروب مبدل شد تا برای همه اعصار و قرون، نماد حرکت در مسیر قرب خداوند و مبارزه با پلیدی‌ها و دشمنان خداوند شود.

 

شهید نصرالله که ضربات مهلک و سهمگینی را پیکره دشمن دون، کثیف و رژیم پوشالی و منحوس اشغالگر قدس وارد آورده بود، به یاران و همسنگران شهیدش پیوست که اینجانب، این ضایعه مولمه و جانکاه را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی، مسلمین و آزادگان جهان و شیعیان تبریک و تسلیت می گویم.

 

سیدعبدالمجید اجتهادی

 

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.