×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آماده باش منطقه ۴ در پی هشدار احتمال سیل در پایتخت

 

به گزارش  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در این باره گفت: در پی هشدار سیل در تهران تعطیلی ۹ بوستان و ممنوعیت تردد در دو رود دره شهر تهران در محدوده مناطق ۱، ۲، ۴، ۵ و ۲۲ شهر تهران اعلام شده است.

 

 

وی از ممنوعیت و محدودیت تردد در برخی بوستان ها و رود دره های شمالی شهر تهران خبر داد و گفت: در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در نقاط شهر تهران جدی است، از این رو  تردد در بوستان های تلو، یاس فاطمی، لویزان، پلیس، بوستان بانوان و باغ پرندگان  ممنوع و تعطیل اعلام شده اند.

 

 

کمالی زاده در ادامه گفت: رصد و بررسی جوی ها، نهرها، کانال ها و مسیل ها به طور برنامه ریزی شده یکی از اقداماتی است که پیش از فصل بارش آغاز و تا انتهای فصل ادامه دارد.

 

 

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: بازدید از نقاطی که احتمال آبگرفتگی در آنها بیشتر است، به طور خاص در برنامه های روزانه این منطقه وجود داشته و به طور مستمر به آن رسیدگی می شود.

 

 

وی همچنین از هماهنگی با استانداری تهران در این زمینه خبر داد و گفت: از شهروندان درخواست می شود با توجه به شرایط جوی از ترددهای غیر ضروری طی روزهای آتی به ویژه در بوستان ها، در کنار مسیل ها و در نقاطی که سازه های ناپایدار دارند، خودداری کرده و در صورت ضرورت  ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.