×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 53 خبر
سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منصوب شد

 

به گزارش  از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، طی مراسمی با حضور امیر حبیبی معاون امور اجرایی شرکت شستان، مدیران و کارکنان شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، احمد کمالی با صدرو حکمی از سوی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان به عنوان سرپرست جدید شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منصوب شد.

در این مراسم؛ معاون امور اجرایی شستان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های محمد سجاد باتمانی، حکم سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را به نمایندگی از مدیر عامل شرکت شستان تقدیم وی نمود.

متن حکم سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به شرح زیر است:

جناب آقای احمد کمالی

با سلام و احترام

نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجارب مدیریتی ارزشمندتان و در راستای نیل به اهداف مجموعه شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان “سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه” منصوب می گردید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند سبحان و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و تجارب کلیه همکاران ارزشمند شرکت نسبت به انجام وظایف محوله در چارچوب اساسنامه گام های موثری بردارید.

گفتنی است؛ کمالی پیش از این سوابقی همچون؛ معاون امور شرکت های شستان، مدیر نظارت بر طرح ها و پروژه های شستان، عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی مخازن سبز، عضو هیات مدیره آب نیروی شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران و عضو هیات مدیره پتروپالایش نگین مکران را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.