×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 1 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 51 خبر
پاسداشت ۷۰ سال خدمات حشمت مهاجرانی در بانک سامان

 

به گزارش  از سامان رسانه، مراسم نکوداشت حشمت مهاجرانی مربی پر افتخار فوتبال ایران و از مفاخر جهان فوتبال به پاس ۷۰ سال تلاش برای فوتبال ایران امروز در سالن همایش‌های دفتر مرکزی بانک سامان برگزار شد.

در این مراسم که هیئت‌مدیره، اعضای هیئت عامل، جمعی از مدیران و کارکنان بانک سامان حضور داشتند، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان، به حمایت‌های متعدد بانک سامان از ورزش کشور اشاره کرد و گفت: بانک سامان علاوه بر تسهیل‌گری در صنعت بانکداری و مالی کشور، همواره خود را در کنار ورزشکاران قرار داده و کوشیده نقش مهمی در توسعه ورزش کشور ایفا کند.

همچنین فرشته ضرابیه معاون توسعه زیرساخت بانک سامان هم در ایران مراسم با اشاره به ترویج ورزش در میان کارکنان بانک سامان گفت: ما در بانک سامان با تشکیل تیم‌های مختلف ورزشی در میان آقایان و بانوان، تلاش کردیم تا نقشی در سلامت و بهبود کیفیت زندگی کارکنان خود داشته باشیم و این را یکی از نقاط افتخار بانک سامان می‌دانیم.

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نیز در سخنانی کوتاه در این مراسم ضمن تشکر از بانک سامان برای توجه ویژه به ورزش کشور عنوان کرد: این اقدام بانک سامان صرفا یک اقدام تبلیغاتی نیست، بلکه توسعه و ترویج ورزش باعث سالم شدن فضای جامعه خواهد شد.

گفتنی است، در جریان این مراسم بانک سامان به پاس خدمات حشمت مهاجرانی به ورش کشور، این مربی نام آشنا را به عنوان مشتری خاص خود معرفی کرد و تمامی خدمات مشتریان خاص بانک سامان را در اختیار حشمت مهاجرانی قرار داد.

همچنین حمید استیلی ملی پوش اسبق کشورمان هم در این مراسم به عنوان مشتری ویژه بانک سامان معرفی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.