×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 20 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رویداد ” اذا جاء نصرالله و الفتح” در منطقه۹ برگزار شد

▫️به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: رویداد ” اذا جاء نصرالله و الفتح” همزمان با گردهمایی هنرمندان با شعار “حزب الله زنده است” با محوریت تجلیل از مقاومت و نقش شهید سید حسن نصرالله به عنوان رهبر حزب الله با حضور هنرمندان در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار شد.

 

▫️وی افزود: این برنامه شامل اجرای پرفورمنس ، گروه های سرود و اجرای گروه های هنری از جمله خطاطی، طراحی پوستر، طراحی با هوش مصنوعی و قلم زنی با محوریت شهید مجاهد سید حسن نصرالله، توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ برگزار شد که در این رویداد هنرمندان توانستند هنرهای خود را در قالب فعالیت های ارزشی به نمایش بگذارند.

 

▫️همچنین امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران که در این رویداد شرکت کرده بود، گفت: شهرداری منطقه۹ رویکرد مناسبی را در اجرای فعالیت های مشترک با برج آزادی را در حوزه های گردشگری ، فرهنگی و مذهبی به نمایش گذاشته است.

 

▫️وی افزود: مجموعه شهری شهرداری توسط ستاد گردشگری در دوره مدیریت جدید شهری با برگزاری برنامه های مشترک ارزشی با باغ موزه دفاع مقدس، قرار عاشقی با همکاری مجموعه جماران ، سوگواره غم سقا به استفاده از پتانسیل گردشگری مذهبی پرداخته که این برنامه ها جلوه جدیدی از مدیریت ستاد گردشگری در هفته فرهنگی تهران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.