×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
بازدیدهای میدانی سازمان سرمایه‌گذاری به ایستگاه منطقه ۱۷ رسید

 

به گزارش  از روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، نوید خاصه باف به همراه معاونین و مدیران سازمان، شهردار منطقه ۱۷ و تنی چند از مدیران منطقه ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های ورزشگاه امام سجاد(ع) و ساختمان مسکونی، پیشرفت این دو پروژه و انطباق آنها با برنامه زمان‌بندی و تعهدات طرفین قرارداد را مورد بررسی قرار داد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت و ضمن بررسی آخرین وضعیت، دستورات لازم را در راستای تسریع روند اجرای عملیات اجرایی آنها صادر کرد.

 

شایان‌ذکر است طی این جلسه گزارشی درباره فرصت سرمایه گذاری برای جذب سرمایه‎ گذاران ارائه و بر پیگیری وضعیت پروژه ‎های در حال اجرا و تسریع در به ثمر رساندن فرصت‎های سرمایه گذاری احصاء شده در منطقه تأکید شد.

 

نوید خاصه باف ضمن قدردانی از اهتمام مجدانه شهردار منطقه ۱۷ در پیگیری امور مربوط به پروژه‌های مشارکتی و هماهنگی‌های لازم در رفع موانع سرمایه‌گذاران گفت: برای اجرای یک پروژه مشارکتی و جذب سرمایه‎گذاران به این حوزه نیازمند برنامه‎ریزی دقیق و تعریف پروژه‌ها به‌صورت برد، برد هستیم و باید نگاه خود را به سرمایه‌گذار از پیمانکار به شریک تغییر دهیم.

 

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با اشاره به اهمیت موضوع جذب سرمایه گذاران با صلاحیت جهت اجرای پروژه ‎های حوزه شهری، به هموار کردن مسیر قرارداد، رفع موانع و مشکلات جهت حضور آنها اشاره نمود.

 

خاصه باف در ادامه جلسه با بیان این موضوع که باید تمام تلاش خود را برای جذب و ایجاد انگیزه مشارکت‌کنندگان انجام دهیم، به اجرای دقیق قوانین و ضوابط در عقد قرارداد و توجه به موضوعات آن را مورد تأکید قرارداد.

 

وی اعلام کرد مدیران سازمان به‌صورت هفتگی در مناطق از پروژه‎ ها بازدید می‌کنند و پیگیر رفع مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری خواهند بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.