×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
تشریح نتایج بازدیدهای میدانی ۷۳ روزه از ۳۰ استان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، اسکندر یارنسب مدیرکل نظارت، پایش و مدیریت عملکرد این سازمان در همایش سالانه مدیران ستادی و استانی اموال تملیکی که امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه در مجموعه فرهنگی آموزشی دشت بهشت در حال برگزاری است با تاکید بر اینکه سازمان در دوره کنونی دوران گذار را طی کرده و به دوره ثبات رسیده است، بیان داشت: رکوردهای مختلفی در بخش های سازمان خلق شده که اظهارات مسئولان و روسا گواهی بر این موضوع است و سازمان وجهه ای در میان دستگاه ها پیدا کرده است. از همه عواملی که در این موفقیت بزرگ نقش داشته اند تشکر می کنم.

 

وی با برشمردن اقدامات اداره کل حوزه نظارت، پایش و مدیریت عملکرد طی دوره کنونی گفت: بازدید و بررسی عملکرد استان ها در سال گذشته، ارزیابی علمی مدیران و کارشناسان که در این بازه بانک علمی و استاندارد شکل گرفته، ایجاد سامانه های متعدد شکایات، پاسخگویی و نظارتی، راه اندازی شورای هماهنگی بازرسان در استان ها با حکم مدیرعامل منصوب شدند از جمله این اقدامات قلمداد می شود.

 

یارنسبت با اشاره به تعیین تکلیف ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، ایجاد بانک اطلاعات جامع و مانع در حوزه اموال غیرمنقول، اقدامات ارزنده در حوزه اطلاع رسانی سازمان و حوزه توسعه و تجهیز افزود: در کنار این موفقیت ها کار تخصصی بررسی و بازدید مدیرانی استان ها برای نخستین بار در سازمان انجام شد. همچنین موفقیت سازمان در جشنواره شهید رجایی که شایسته تقدیر در میان دستگاه های اقتصادی قرار گرفت از دیگر دستاوردها محسوب می شود.

 

مدیرکل نظارت، پایش و مدیریت عملکرد به تشریح جزئیات بازدید های میدانی از استان ها پرداخت و یادآور شد: در بازه زمانی ۷۳ روزه ۳۰ استان سال گذشته مقصد سفرهای میدانی بود که گزارش ۱۲۰۰ صفحه ای مکتوب برای اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی و استانی ارسال شد. همچنین با ۱۶۰ نفر از مدیران دستگاه های اجرایی جلسات متعدد و مکرری برگزار شد. در این میان ۱۳۷ سوله به استعداد ۷۰ مجموعه انبار از جنوب شرقی ترین نقطه کشور یعنی چابهار تا شمال غربی کشور، شهرستان خوی مورد به مورد بررسی و بازدید به عمل آمد.

 

وی با بیان اینکه در برخی حوزه ها از جمله انبار، قفسه بندی، موضوعات اداری و سایر بخش ها، مشکلات مرتفع شده است، عنوان کرد: شاهد آموزش برای همه رده های سازمان اقدامات در خور توجهی انجام شد و امیدواریم این نقیصه برای همیشه حل شود و به طور مستمر صورت بگیرد.

 

یارنسب در ادامه به تشریح و تبیین نتایج حاصله و گزیده مشاهدات و گزارش بازدید میدانی از استان ها پرداخت و مواردی را متذکر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.