×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ظرفیت تولید شاراک افزایش می‌باید

 

به گزارش  از واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل، دکتر علیرضا خلیلی‌نیا با حضور در واحد اتوکسیلات مجتمع پتروشیمی شازند، از مراحل نصب راکتور پنجم بازدید کرد.

 

🔸در این بازدید که مهندس قاسم ساکی معاون تولید و رییس مجتمع پتروشیمی شازند نیز حضور داشت، مدیران مربوطه توضیحات مبسوطی را در خصوص مراحل طراحی، ساخت و نیز نصب راکتور پنجم واحد اتوکسیلات را ارائه کردند.

 

🔹دکتر خلیلی‌نیا ضمن تشکر از تلاش‌ها و اقدامات شبانه روزی دست کارکنان واحدهای مربوطه، خواستار تسریع در راه‌اندازی راکتور پنجم اتوکسیلات و افزایش ظرفیت تولید شد.

 

🔸راکتور پنجم واحد اتوکسیلات که با توانمندی و دانش فنی متخصصان مجتمع پتروشیمی شازند طراحی و ساخته شده است به منظور افزایش تولیدات این واحد در دستور کار قرار گرفت که با راه‌اندازی کامل این راکتور، تولیدات واحد اتوکسیلات ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت و این امر موجب می‌شود که در تولید محصولات جدید خللی در روند تولیدات واحد ایجاد نگردد.

🔹شایان ذکر است در حال حاضر این واحد بیش از ۳۰ نوع از انواع محصولات اتوکسیلات را تولید می کند.

🔹مجتمع پتروشیمی شازند با ۱۷ واحد فرایندی و ۶ واحد فرایندی تولیدکننده متنوع ترین محصولات پلیمری و شیمیایی در کشور است که واحد اتوکسیلات واقع در ناحیه سه بهره برداری با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال نیاز بخش عمده‌ای از صنایع دارویی و شوینده کشور را تامین می‌کند.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.