×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 19 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 27 خبر
امضا ی تفاهم‌نامه اجرایی ساخت سکوهای فشارافزایی در پارس جنوبی

 

 

به گزارش  از روابط عمومی ایزوایکو، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران نیز با اشاره به توانمندی‌های فنی و تخصصی این مجموعه، از آمادگی ایزویکو برای اجرای این پروژه‌ها خبر داد و گفت: ایزویکو با استفاده از تجربیات گذشته خود در پروژه‌های پارس جنوبی و همکاری‌های موفق با شرکت‌های بزرگ نفتی همچون شرکت ملی نفت، نفت و گاز پارس و اویک، آماده است تا در ساخت سکوهای فشارافزایی نقش کلیدی ایفا کند. ما تمام امکانات و تجهیزات خود را به کار خواهیم گرفت تا این پروژه‌های حیاتی را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم.

 

 

 

سلمان ضربی با اشاره به امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار ایزوایکو است افزود: این سکوهای گازی فشارافزا می‌توانند به طور مستقیم به حفظ تولید گاز در کشور کمک کنند و مانع از کاهش سطح استخراج گاز در آینده شوند و ما با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری مستمر با اویک، تلاش می‌کنیم این پروژه را در زمان مقرر و با کیفیت مطلوب به پایان برسانیم.

 

 

 

مدیرعامل ایزوایکو گفت: این پروژه فرصتی طلایی است تا نشان دهیم که توانمندی‌های بومی کشور تا چه حد می‌توانند بحران‌های آینده را مدیریت کنند.

 

 

 

مدیر عامل شرکت اویک (شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت) با اشاره به اهمیت پروژه‌های فشارافزایی برای صنعت نفت و گاز کشور و با تاکید بر انتخاب ایزویکو برای اجرای این پروژه گفت : ما توانمندی‌های چشمگیری را در ایزویکو مشاهده کردیم که باعث شد این مجموعه را برای اجرای این پروژه حیاتی انتخاب کنیم.

 

 

 

محمد جواد شمس افزود: توانمندی‌های فنی، تخصصی و تجربه‌های موفق ایزویکو در پروژه‌های گذشته، اطمینان ما را جلب کرد که این شرکت می‌تواند سکوهای فشارافزایی را با کیفیت بالا و در زمان مناسب به بهره‌برداری برساند. میزان سرمایه گذاری شرکت ملی نفت در پروژه فشار افزا بالغ بر ۲۰ میلیارد دلار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.