×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 19 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 45 خبر
توسعه همکاری های صنعتی با آفریقا با جدیت دنبال می شود

 

 

فرشاد مقیمی که به عنوان نماینده وزارت صمت در هیات اعزامی به ریاست وزیر جهاد کشاورزی در دارالسلام پایتخت تانزانیا حضور دارد، با اشاره به اینکه توسعه همکاری های صنعتی با قاره آفریقا جزو برنامه های اصلی وزارت صمت به شمار می رود، تصریح کرد: با توجه به نیاز صنایع تانزانیا به زیر ساخت های صنعتی، همکاری در این حوزه های با بخش دولتی و خصوصی این کشور ضروری است.

 

مقیمی افزود : با توجه به بررسی های انجام شده بخش عمده نیازهای صنعتی تانزانیا مربوط به زیر ساخت های حمل ونقل ، انرژی ، مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی تجهیزات و ماشین آلات معدنی و صنایع دارویی است و در همین راستا قرار است در مدت زمان برگزاری کمیسیون تفاهم نامه ای در حوزه توسعه مبادلات تجاری و صنعتی به امضاء برسد.

 

پنجمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تانزانیا به ریاست وزیر جهاد کشاورزی در دارالسلام پایتخت تانزانیا آغاز بکار کرد و تا ۲۹ مهر ادامه دارد. در مدت برگزاری کمیسیون قرار است ۱۱ سند در حوزه‌های مختلف بخش‌های دولتی و خصوصی به امضا می رسد.

 

تانزانیا دروازه ورود کالا‌های ایرانی به شرق آفریقاست و جزو اولین کشور‌های قاره آفریقاست که آمادگی خود را برای پذیرش شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی ایرانی اعلام کرده است.

 

تانزانیا کشوری با جمعیتی حدود ۶۰ میلیون نفری در کرانه شرقی آفریقا واقع است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.