×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 20 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 48 خبر
خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت مردم را جلب کرده است

 

به گزارش  از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور در دفتر حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان، گزارشی از اقدامات بانک در این استان را ارائه کرد.

 

در این نشست صمیمی «حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی»، نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به این موضوع اشاره کرد که با حرکت در مسیر توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه می‌توانیم شاهد رونق اقتصادی و ورود برکت به سفره‌های مردم باشیم.

 

وی ادامه داد: این بانک با برخورد مناسب با آحاد جامعه و ارائه خدمات مطلوب موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: فضای جدید طراحی‌شده برای ارائه خدمت به مشتریان این بانک، بخشی از خدمات قابل تحسین مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که موجب ایجاد حس امنیت و آرامش در میان مردم و مشتریان این مجموعه شده است.

 

در ادامه این دیدار دکتر «شمسی‌نژاد»، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تشکر و قدردانی از نماینده ولی فقیه بابت حمایت‌های همه جانبه از مجموعه بانک در استان لرستان، با اشاره به پرداخت وام‌های «اشتغال»، «ازدواج» و «فرزندآوری»، گزارشی از عملکرد بانک ارائه کرد.

 

وی ادامه داد: در ۶ ماه نخست سال جاری ۳۸هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در استان لرستان پرداخت شده که با توجه به ظرفیت‌های استان آمار مذکور، نشان‌دهنده عملکرد مطلوب بانک در این استان است.

 

شمسی‌نژاد افزود: پرداخت تسهیلات در این بانک نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته و امیدواریم تا پایان امسال، شاهد جهش و رشد بیشتری باشیم. علاوه بر این موضوع، حرکت به سمت بانکداری اسلامی و کمک به اقشار متوسط جامعه با پرداخت وام‌های با کارمزد صفر درصد، از جمله اقدامات مهم بانک است.

 

در پایان این نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از حضور دکتر «شمسی‌نژاد»، مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان، برای مجموعه بانک و کارکنان آرزوی موفقیت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.