×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
تقویت ارتباط بانک توسعه صادرات ایران با صنعت داروسازی کشور

 

به گزارش از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، در این جلسه معاونت شعب و بانکداری شرکتی، معاونت اعتبارات و رئیس اداره کل شعب و بازاریابی منطقه دو و اعضای هیأت مدیره دو شرکت بزرگ داروسازی اکسیر و کاسپین دارو، بر تقویت ارتباط بانک و صنعت داروسازی کشور تاکید کردند.

در این نشست یوسف نجدی معاون شعب و بانکداری شرکتی، رضا ساعدی‌فر معاون اعتبارات و غلامرضا رومیانی‌نژاد رئیس اداره کل شعب و بازاریابی منطقه دو، سیاست‌های اعتباری بانک و خدمات قابل ارائه در قالب طرح الماسان را برای مدیران شرکت های دارویی حاضر در جلسه تشریح کردند.

طی گفتگوهای انجام شده در جلسه مذکور بر تمرکز بیشتر منابع شرکت‌های دارویی نزد بانک و مقابله با چالش‌های کمبود نقدینگی آن‌ها تاکید شد.

گفتنی است رسالت اجتماعی بانک توسعه صادرات ایران همواره در حمایت از صنعت داروسازی کشور بوده است و در این دیدار زمینه‌های همکاری مشترک با توجه به ظرفیت‌های موجود در هر دو شرکت یاد شده و نقش حیاتی آن‌ها در تأمین نیاز‌های دارویی کشور بررسی شد.

این گزارش می‌افزاید، با توجه به اهمیت صنعت داروسازی در سلامت جامعه، شعب بانک توسعه صادرات ایران حمایت مناسبی از این بخش به عمل آورده و به عنوان شریک استراتژیک، همراهی مستمری را با مشتریان خود در این حوزه داشته‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.