گروه : اقتصادی / بانک و بیمه
- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 30 اکتبر 2024
- کد خبر 86724
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به برنامه گسترده برای بازتعریف فعالیت شعب و نمایندگان گفت: این برنامه با هدف ارتقاء نظارت، تقویت جایگاه نماینده و بهبود تجربه مشتری انجام میشود و طی آن، شعب تبدیل به سرپرستی شده و نمایندگان نقش خود را به عنوان شعبه ایفا میکنند.
وی ادامه داد: نماینده در مدل جدید، از صدور تا خسارت در کنار مشتری خواهد بود و شعبه بر این فرایند نظارت میکند.
صلاحی نژاد با اشاره به اینکه در این دوره نمایندگان باید تلاش کنند علاوه بر دانشافزایی و کسب مهارت، خود را با شرایط جدید وفق دهند، خطاب به نمایندگان گفت: آموزش تئوری و مهارتی را جدی بگیرید و ما طبق نیازسنجی و نظر شما، دورههای آموزشی را پی میگیریم.
وی با بیان اینکه برنامه ما تمایز بیمه سینا در خدمت رسانی به مشتریان خواهد بود، افزود: مشتری مداری و ارایه مطلوب خدمت به بیمهگزاران باید در اولویت قرار بگیرد.
در این نشست مدیران شعب مشهد، بجنورد، بیرجند، شیروان، اسفراین و تخصصی عمر مشهد گزارش های عملکرد شعب را بیان کردند.
در بخش پایانی این نشست هر یک از نمایندگان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=86724