×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 4 December , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار

به گزارش  از روابط عمومی بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان درکار گروه بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان حضور یافتند و طی سخنانی به سؤالات و درخواست‌های کارکنان پاسخ دادند.

 

حسین بهاری عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این کارگروه با بیان این‌که اداره امور شعب استان هرمزگان در یک دوره کوتاه عملکرد بسیار خوبی داشته  و  از رتبه چهارم به رتبه اول در استان ارتقا پیدا کرده‌است، گفت: در بانک ملی اتفاقات و رویدادهای خوبی در حال رخ دادن است که این امر را مشتریان بانک تائید می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: کارکنان بانک ملی استان هرمزگان تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و در کشور نیز رتبه خوبی را توانسته‌اند کسب کنند.

 

اهتمام کارکنان برای کسب موفقیت

 

محمد نجف زاده ضیاءالدینی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این کارگروه بیان کرد: جای تشکر و قدردانی دارد که بانک ملی در استان توانسته رتبه نخست را کسب نماید که این امر با تلاش کارکنان این اداره کسب شده‌است.

 

وی به توانمندی‌های بالای کارکنان استان اشاره و تصریح کرد: همکاران خوب استان هرمزگان هر کدام یک مدیر توانمند هستند و با توجه به تاریخچه هرمزگان می‌بینیم پتانسیل اقتصادی زیادی در این استان وجود دارد و افتتاح بیستمین شعبه بانک ملی در هرمزگان در سال ۱۳۰۹ بیانگر این موضوع است.

 

وی به تاریخچه افتتاح شعبه ابوموسی اشاره کرد و گفت: شعبه ابوموسی در سال ۵۲ تأسیس شده‌است که این امر نشان از حقانیت این جزیره برای کشور ایران است.

 

مشارکت بانک ملی در طرح‌های زیرساخت اقدامی ماندگار است

 

محمدنور آزادی عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران نیز در ادامه این کارگروه با اشاره به جوان‌گرایی در اداره امور شعب استان  هرمزگان بیان کرد: نگاه خاص رییس اداره شعب به جوان‌گرایی در استان قابل‌تقدیر است چرا که این کار فرصت خوبی برای بانک ایجاد می‌کند که جانشین‌پروری به‌درستی محقق شود.

 

وی اذعان داشت: با توجه به بکارگیری بانوان در سمت‌های مدیریتی در استان، فرصت خوبی برای بانوان در هرمزگان ایجادشده که جای تقدیر دارد.

 

آزادی در خصوص اجرای طرح فاضلاب شهر بندرعباس با مشارکت بانک ملی عنوان کرد: طرح فاضلاب یکی از دغدغه‌ها و مطالبات قدیمی مردم این شهر بود که اکنون با مشارکت بانک ملی عملیاتی شده و پیشرفت خوب بیش از ۶۰ درصدی کار بسیار بزرگی است که برای مردم استان ماندگار می‌شود و در آینده اثرات این کار بزرگ بروز و ظهور خواهد یافت.

 

آمادگی شبکه ارزی به ارائه خدمات

 

علی‌رضا گچ پز زاده عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران نیز در این کارگروه بیان کرد: استان هرمزگان یک استان بسیار مستعد با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سرشار و بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است و بانک ملی می‌تواند کارهای بزرگی در این استان انجام دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های استان هرمزگان در حوزه ارزی است و بانک ملی این آمادگی را دارد که جهش بزرگی در حوزه ارزی ایجاد نماید.

 

وی افزود: با توجه به صنایع مختلفی که در استان وجود دارد می‌توان درزمینهٔ ارزی گام‌های بلندی را برداشت.

 

تلاش کارکنان مانع از زیان می‌شود

 

حمید مؤمنی عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران نیز سخنران بعدی این پنل بود، وی ابراز کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان در شاخص‌های مختلف عملکرد خوبی انجام شده‌است.

 

مؤمنی عنوان کرد: اگر همه کارکنان در شعب تلاش نمایند زیانی متوجه بانک نخواهد بود و می‌طلبد در همه بخش‌ها و در همه حوزه‌ها اهداف بانک به خوبی دنبال شود.

 

وی خاطرنشان کرد: باید به سمتی برویم که منابع و مصارف را مدیریت نماییم تا سودآور شویم و خدمات خوبی بتوانیم عرضه نماییم.

 

مؤمنی ادامه‌داد: برخی تلاش‌های همکاران هدفمند نیست و باید تغییر رویه پیدا نماید تا زیان به وجود نیاید.

 

تداوم بی‌وقفه پشتیبانی از ارائه خدمات بهینه

 

در ادامه جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران تصریح کرد: استان هرمزگان یکی از استان‌هایی است که در بخش ساختمان از نظم خوبی برخوردار بوده و در این بخش از امکانات به خوبی نگهداری می‌شود.

 

بخشی با اشاره به اینکه برای سهولت جابجایی کارکنان، بانک دستورالعمل‌هایی در دست اقدام دارد بیان کرد: هرمزگان را به‌عنوان استان پایلوت قرار داده‌ایم تا قرارداد با شرکت‌های نقلیه استان برای تهیه خودرو منعقد نمایند.

 

جذب نیرو را پیگیری می‌کنیم

 

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در ادامه اظهار کرد: تعلق و تعهد سازمانی همه همکاران در اداره امور شعب استان هرمزگان قابل‌ستایش است.

 

وی افزود: با این سرمایه انسانی پر تلاش هر سازمانی در هر شرایطی  می‌تواند تمامی قله ها را فتح نماید.

 

کاظمی اذعان کرد: با عملکردی که شما دارید وظیفه ما  نسبت به دغدغه‌های شما سنگین‌تر می‌شود تا بتوانیم حداقل‌ها را برای شما تأمین نماییم.

 

وی با اشاره به برگزاری این همایش در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدوارم قدم‌های خوبی برای رفع مشکلات استان برداریم.

 

کاظمی درباره نیروی انسانی مورد نیاز استان عنوان کرد: برای استان هرمزگان در بحث جذب نیروی بومی به‌طور ویژه پیگیری خواهد شد.

 

انجام روزانه یک‌میلیون تراکنش

 

در ادامه حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و نوآوری بانک ملی ایران گفت: روزی بیش از صد میلیون تراکنش در بانک ملی انجام می‌شود که نود و هفت میلیون آن از طریق سامانه‌های غیرحضوری انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با فناوری‌های موجود و توسعه آن‌ها فشار کاری  روی شعب کاهش یافته، ادامه داد: تاکنون نود درصد تسهیلات طرح مهربانی به صورت غیرحضوری پرداخت شده است.

 

مختاریان اظهارداشت: در بخش جایگاه‌های سوخت نیز ورود کرده‌ایم که وقت زیادی را در بخش پی‌اس‌پی به خود اختصاص داده است.

 

وی با عذرخواهی از مشتریان عنوان کرد: در بخش اقساط تسهیلات اعتباری مشکلاتی به وجود آمد که به‌زودی این مشکلات برطرف خواهد شد.

 

مختاریان خطاب به کارکنان بانک ملی هرمزگان خاطرنشان کرد: با کمک شما همکاران همه مشکلاتی که در بخش آی‌تی وجود دارد را برطرف خواهیم کرد.

 

رتبه چهارم هرمزگان در اعتبار اسنادی

 

عباس پیروزی عضو هیات عامل و معاون اعتباری بانک ملی ایران نیز در این کارگروه اذعان کرد: عملکرد استان در حوزه اعتبار اسنادی در رتبه چهاردهم بوده و امسال در مدت هشت ماه عملکرد بسیار خوبی داشته و به رتبه چهارم رسیده است.

 

وی اظهار کرد: در استان هرمزگان با تدابیر خوبی که اندیشیده شد نسبت منابع به مصارف خوب است.

 

سفرهای استانی برای شناسایی و رفع مشکلات

 

در ادامه حسین قاسمی عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران عنوان کرد: سفرهای استانی که مدیرعامل و هیات مدیره و مدیران ارشد انجام می‌دهند باعث می‌شود مشکلات استان‌ها بهتر دیده شود تا برنامه‌ریزی برای رفع آن‌ها انجام شود.

 

در بخشی از این همایش ضمن ارزیابی عملکرد واحدها و پاسخگویی به سؤالات حاضران، بر نقش مشتری محوری در تحول بانکداری، لزوم داشتن محصولات برتر، توجه به نیاز مشتریان، جذب منابع، فرآیندهای جدید بانکداری و… تأکید شد.

 

گفتنی است، در این همایش اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ضمن بررسی عملکرد اداره امور شعب استان هرمزگان به بیان طرح دیدگاه‌ها و ارائه نظرات خود پرداختند و مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سؤالات مطرح‌شده در قالب چندین کارگروه تخصصی  موردبحث و بررسی قرار گرفت و با ارائه پیشنهاداتی، راهکارهایی برای عملیاتی کردن هر چه بهتر برنامه‌های بانک مطرح شد.

 

در بخش دیگری از این همایش نیز کارکنان نظرات، محدودیت‌ها و موانع موفقیت شعب را بیان کردند و در ادامه شاخص‌های عملکردی اداره امور شعب استان هرمزگان در بخش‌های مختلف توسط میثم سراج رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک مورد بررسی قرار گرفت و در بخش بعدی همایش نیز گزارش عملکرد بخش‌های مختلف استان توسط حسن آرمات رئیس اداره امور شعب استان هرمزگان نیز ارائه شد.

 

گفتنی است روسای حوزه‌ها و شعب برتر استان توسط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.