×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 26 December , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 41 خبر
جذب پورتفو باید بر اساس مدل ارزیابی ریسک باشد

 

 

به گزارش  از روابط عمومی بیمه ایران دکتر جباری در این نشست که با حضور معاونان مدیرعامل و مدیران ستادی و اجرایی استان تهران برگزار شد برخی از شعب بیمه ایران را در اندازه و سطح یک شرکت بیمه ای مستقل دانست و گفت: برای تحقق راهبرد «خدمت بی نظیر به مردم» ضروری است بیمه ایران، پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای به آحاد مردم ارائه کند.

 

مدیرعامل بیمه ایران، ارائه خدمات بیمه‌ای گسترده به مردم را نیازمند کسب سهم بازار مناسب از بازار بیمه کشور دانست و گفت: ارتقای کیفیت و کمیت پوشش‌ها و خدمات بیمه ایران از جمله خلق محصولات جدید بیمه‌ای، تولید پوشش‌های بیمه‌ای متناسب با نیاز بیمه‌گزاران، رعایت اصول مشتری‌مداری و جلب رضایت بیمه‌گزاران با برخورد حرفه ای و تسریع در فرآیندها به‌ویژه پرداخت خسارت در گرو جذب پورتفو با ترکیب متوازن است.

 

دکتر جباری با بیان اینکه هویت تخصصی شرکت در شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران نهفته است، چرخش استراتژی از ستادمحوری به شعبه محوری را نشان‌دهنده اهمیت ویژه شعبه ها قلمداد کرد.

 

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه افزود: در شرایط رقابتی بسیار سخت موجود، نقش مدیران شعب بسیار اهمیت دارد و مدیران باید نقشه ای جدید با تغییر رویکردها، تعامل با ذینفعان و آگاهی از مزایای رقابتی برای خود تعریف کنند.

 

دکتر جباری با تبیین تفاوت بازاریابی سنتی و نوین در توجه به خدمات و محصولات و خلق نیازهای جدید، بر لزوم حرکت به سمت مشتری‌مداری و تشکیل کمیته بازاریابی در شعب اشاره کرد و گفت: باید در شعب با حضور نمایندگان که ارتباط مستقیم با مشتریان دارند، نیازهای مشتریان شناسایی و با آگاهی از این نیازها، با استفاده از روشهای بازاریابی نوین پورتفوی مناسب جذب شود.

 

مدیر عامل بیمه ایران کم‌بیمه گی را یکی از چالش‌های صنعت بیمه برشمرد و به ضرورت بروزآوری ارزش اموال و دارایی‌های بیمه شده، ارزیابی مجدد سرمایه و ارزش‌گذاری دقیق با استفاده از مدلهای جدید مدیریت ریسک تاکید کرد.

 

دکتر جباری افزود: با آگاه‌سازی بیمه‌گزاران به‌ویژه بیمه‌گزاران بزرگ از خطری که آنها را تهدید میکند و با استفاده از الحاقیه ها میتوان مشکل کم‌بیمه‌گی را برطرف کرد و این یک فرآیند برد برد می باشد که به نفع بیمه گر و بیمه گزار است.

 

رئیس هیئت مدیره بیمه ایران با اشاره به تغییر جایگاه استان تهران در معادلات پورتفو نسبت به گذشته و لزوم احیای سهم با استفاده از برنامه ای عملیاتی گفت: ظرفیتهای مطلوب اقتصادی در غرب و شرق تهران با گسترش مرزهای جغرافیایی ایجاد شده است که باید با حضور بیمه ایران در این مناطق و افزایش تعداد نمایندگان و افزایش سهم بازار گسترش یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.