×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ دی , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 January , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 24 خبر
راه‌های ارتباطی مترو تهران با مسافران گسترش یافت

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با هدف تسهیل ارتباط با مسافران و پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات، اقدامات متعددی را انجام داده است، افزود: به تازگی این شرکت بازوی اطلاع‌رسانی خود را در اپلیکیشن «بله» را به نشانی https://ble.ir/metro_tehranbot  راه‌اندازی کرده است. مسافران با مراجعه به این بازو می‌توانند از امکاناتی نظیر مسیریابی، دریافت برنامه حرکت قطارها، مشاهده نقشه به‌روز خطوط مترو و دریافت پاسخ سوالات بهره‌مند شوند. این اقدام با استقبال گسترده شهروندان و کاربران همراه بوده است.

 

وی تصریح کرد: پیش از این، راه‌های ارتباطی دیگری نیز برای ارتباط مستقیم با مسافران فراهم بوده که از این میان می‌توان به تلفن ارتباط مردمی به شماره ۶۴۵۳۶۴۵۳ اشاره کرد. مسافران می‌توانند با تماس با این شماره، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و مشکلات یا نظرات خود را با کارشناسان مترو در میان بگذارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.