×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
بازدید مدیرکل دفتر شهردار تهران از گرمخانه‌ها وپاتوق‌های دره فرحزاد

به گزارش “سیمای اقتصادی”  کاظمـی پس از ارائه گزارش  مدیرعامل سازمان، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده از سوی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی  به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا با تاکید بر ارائه هر چه بهتر خدمات کریمانه به مددجویان و افراد آسیب دیده به تاکید ویژه شهردار تهران بر توسعه خدمات اجتماعی با رعایت کامل شان و کرامت انسانی افراد آسیب دیده اشاره کرده و توسعه پایدار شهر بدون توسعه اجتماعی را غیر ممکن است.

مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران در پایان گفت: ما باید از همه ظرفیت ها از جمله بهسازی و زیبا سازی فیزیکی مراکز و اجرای طرح های فرهنگی و با بهره گیری از پتانسیل های گروه های داوطلب ضمن افزایش امید و اشتیاق این افراد برای بازگشت به زندگی عادی، به افزایش نشاط و امید در مراکز ارائه دهنده خدمات اجتماعی شهرداری تهران اهتمام ویژه داشته باشیم.

گفتنی است، دره فرحزاد یکی از پاتوق های بزرگ محل تجمع معتادان به انواع مواد مخدر در شهر تهران است که با وجود اجرای طرح های مختلف شاهد ادامه آسیب های منطقه بوده، در همین راستا شهرداری تهران با احداث دو‌ گرمخانه زنان و مردان در نزدیکی این رود دره سعی در ارایه خدمات کاهش آسیب در این منطقه داشته است.

بنابراین گزارش، ظرفیت این دو گرمخانه مجموعا بیش از ۱۵۰ نفر بوده و تاثیر بسزایی در ساماندهی افراد آسیب دیده در این‌منطقه دارد. همچنین وجود پایگاه خدمات اجتماعی و مرکز بهاران که توانمند سازی معتادین بهبود یافته را برعهده دارد از خدماتی است که سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی در این منطقه ارائه کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.