×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 48 خبر
تاد هیکی: نیازمند تلاش «جهانی مطبوعاتی» برای مقاومت غزه هستیم/ تصمیم دنیا دوری از استعمار صهیونیستی است / افشاگری طنزپرداز ایرلندی از لابی صهیونیستی
19 مه 2024

روزنامه نگار ایرلندی گفت: مردم فلسطین قیام کردند و اکنون به دنبال رسانه هستند تا حرفشان را به گوش جهان برسانند. اکنون دنیا به نقطه ای رسیده که نیازمند دور شدن از استعمار است.

همایش روابط عمومی های اموال تملیکی آغاز شد
19 مه 2024

همایش روابط عمومی های این سازمان به منظور ارتقای کیفی و افزایش سطح دانش فعالان عرصه روابط عمومی آغاز شد.

ذوب آهن اصفهان با پرچم امام رضا علیه السلام متبرك شد
19 مه 2024

همزمان با دهه کرامت و در آستانه تولد نورانی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام خادمیاران رضوی استان اصفهان در روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان و آوردن پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام کارکنان این شرکت را متبرک نمودند.

روابط عمومی چیزی جز “ایثار” نیست
19 مه 2024

روابط عمومی چیزی جز "ایثار" نیست

آقای ۲شواری به خانواده روابط عمومی شهرداری #منطقه۲ پیوست؛
19 مه 2024

شهردار منطقه در نشست صمیمی که به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی و با حضور مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران، معاونین منطقه ومدیر و کارکنان روابط عمومی و مسئولین نواحی و حوزه ها برگزار شد، گفت: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی دو وظیفه کلیدی روابط عمومی ها است که می تواند بستر اعتمادسازی” و “تقویت سرمایه اجتماعی” را فراهم کند.

اطلاع رسانی ها متناسب با نیاز جامعه هدف به روز رسانی شود
19 مه 2024

روابط عمومی با تاکید بر علم، تخصص و نوآوری باید با اطلاع رسانی صحیح، به موقع و با شناخت جامعه هدف اخبار را مدیریت کند.

شوریابی در نشست تکریم رابطین روابط عمومی منطقه: نقش روابط عمومی انگیزه بخشی به همکاران و شهروندان در درک درست زحمات مدیریت شهری ست
19 مه 2024

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، جلسه تکریم رابطین روابط عمومی منطقه و نواحی هفتگانه در سالن شهدای مدافع حرم شهرداری منطقه برگزار شد.

بازدید دکتر احمدی صدر از معاونت ها و ادارات سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی
19 مه 2024

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ، صبح امروز از بخش های مختلف معاونت ها و ادارات این سازمان بازدید به عمل آورد و با تنی چند از پرسنل سازمان هم صحبت شد.

جمع‌آوری مرسولات نمایشگاه کتاب تا سوم خرداد ادامه دارد
19 مه 2024

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۲۹ اردیبهشت به پایان رسید اما جمع آوری مرسولات این نمایشگاه تا پنجشنبه سوم خرداد ادامه دارد.

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
19 مه 2024

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران برای مشتریان حقیقی در سال ۱۴۰۳ به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

مشعل آهن اسفنجی اردبیل تا پایان امسال روشن شود
19 مه 2024

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: تلاش این سازمان، حمایت از مجموعه ایریتک و ارتقای جایگاه این شرکت است.

کیفیت ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان رضایت کامل ایجاد کرده است
19 مه 2024

  محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) یک شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، تجهیزات و خدمات وابسته ضمن بازدید از انواع ریل تولیدی در این مجتمع عظیم صنعتی در گفتگویی گفت : به منظور تامین ریل مورد نیاز پروژه های راه آهن سراسری و متروها، مذاکرات بسیار خوبی را از گذشته با ذوب آهن اصفهان آغاز نمودیم و این مجتمع عظیم صنعتی نیز منابع ریلی بسیار خوبی را در اختیار هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرار داد.

سه قاره متقاضی محصولات فولاد اکسن خوزستان هستند
19 مه 2024

مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان گفت:‌ تولید ورق‌های عریض فولادی باکیفیت علاوه برتامین نیازهای داخلی، راه بازارهای بین‌المللی را در پیش گرفتند و اکنون محصولات باکیفیت شرکت فولاد اکسین خوزستان بازار ۱۸کشور در سه قاره دنیا را میدان محصول ایرانی کرده است.

امکان وکالتی کردن لحظه ای حساب مشتریان بانک توسعه صادرات ایران میسر شد
19 مه 2024

امکان وکالتی کردن لحظه¬ای حساب های بانک توسعه صادرات ایران برای ثبت‌ نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برقی فراهم شد.

سرپرستی تهران جنوب میزبان مدیرعامل بیمه کوثر
19 مه 2024

مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از معاونین و مدیران شرکت جهت ارزیابی و بررسی عملکرد از سرپرستی تهران جنوب بازدید کردند.

امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین
19 مه 2024

امکان وکالتی کردن حساب مشتریان بانک کارآفرین برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه‌ خرید خودروهای برقی وارداتی، در این بانک فراهم شد.

در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است
19 مه 2024

در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است شهاب گرجی: یکی از مهمترین فعالیت ها در شبکه بانکی وصول مطالبات و بازگرداندن منابع به چرخه تسهیلات دهی است که این مهم در بانک صنعت و معدن به دلیل نقش موثری که در حوزه تولید و اشتغال کشور بر عهده دارد، از اهمیت مضاعفی برخوردار است و در همین راستا در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی بانک صنعت و معدن، وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت.

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO31000 شد
19 مه 2024

با ارزیابی نظام مدیریت ریسک در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری، بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهی‌نامه ISO31000 شد.

کمک۲۰ میلیارد ریالی کارکنان بانک آینده به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل در استان سیستان‌وبلوچستان
19 مه 2024

در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، کارکنان بانک آینده در حمایت از هم‌وطنان آسیب‌دیده، کمک‌های نقدی خود را اهدا کردند.

تسهیلات تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان با طرح”شایان یک”بانک ملت
19 مه 2024

بانک ملت با هدف تشویق سپرده گذاران کوتاه مدت تا سقف 600 میلیون تومان به اشخاص حقیقی در قالب طرح"شایان یک"تسهیلات پرداخت می کند.

مجلد سوم کتاب نفیس ” گنجینه پاسارگاد” رونمایی شد
19 مه 2024

آیین رونمایی از مجلد سوم"گنجینه ‌پاسارگاد" در محل باغ‌موزه نگارستان با همت شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان برگزار شد.

اهدای ۲۸ کیلومتر کابل خودنگهدار به ادارات برق، باهدف پایداری شبکه و کاهش نوسانات برق ماهشهر و بندر امام
19 مه 2024

شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس طی مراسمی بیش از ۳۴ کیلومتر کابل خودنگهدار برق و تجهیزات روشنایی را به ادارات برق بندر ماهشهر و بندر امام تحویل داده است.

پلی آلومینیوم کلراید بزودی در پتروشیمی ارومیه تولید می‌شود
19 مه 2024

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تولید محصول پلی آلومینیوم کلراید در پتروشیمی ارومیه خبر داد.

برش +C۳ برای جبران کمبود خوراک پتروشیمی ایلام
19 مه 2024

  مدیرعامل پتروشیمی گفت: استفاده از برش +C3 است می‌تواند مشکل کمبود خوراک پتروشیمی ایلام و پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام را حل کند.

حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
19 مه 2024

همایش و نمایشگاه دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی با حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری آغاز شد.

تاکید مدیرعامل آبفای استان تهران بر ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مساجد
19 مه 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت نهادهای اجتماعی به‌ویژه مسجاد برای تبلیغ و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب تاکید کرد.

عدم اصلاح دستورالعمل نرخ خوراک پالایشی‌ها، زمینه‌ساز بحران در نظام سرمایه‌گذاری و تولید
19 مه 2024

ناصر عاشوری، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور با بیان این که به دلیل تورم موجود، بعضا پالایشگاه‌ها در سال جاری زیان‌ده خواهند بود و در مقایسه با سنوات گذشته سود قابل توجهی عاید این صنعت نمی‌شود، گفت: اگر در آینده دستورالعمل نرخ خوراک پالایشی‌ها اصلاح نشود، تولید دچار بحران می‌شود و دولت هم در این زمینه با مشکلاتی از جمله تشدید ناترازی انرژی مواجه خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی با حمایت ایرانسل
19 مه 2024

نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی (ELECOMP – TELECOM 2024 ARAK)، با حضور و حمایت ایرانسل در شهر اراک برگزار می‌شود.

نامه رییس سازمان بورس به وزیر نفت درباره «لزوم اصلاح دستورالعمل قیمت‌گذاری خوراک نفت و فرآورده‌های شرکت پالایشی»
19 مه 2024

مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به جواد اوجی، وزیر نفت در خصوص «لزوم اصلاح دستورالعمل قیمت‌گذاری خوراک نفت و فرآورده‌های شرکت پالایشی» نامه نوشت.

تقدیر فرمانده کل سپاه از مدیرعامل فولاد اکسین
19 مه 2024

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان در جهش تولید و امید آفرینی در کشور تقدیر بعمل آورد.

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های دارای چندقلو/ از توزیع ١٨ هزار بسته حمایتی تا پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری
19 مه 2024

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام درباره اقدامات انجام شده در حوزه جمعیت با توجه به آغاز هفته ملی جمعیت در سراسر کشور توضیحاتی داد.

تمدید یک هفته‌ای مهلت بهره‌مندی بیمه‌شدگان جدید از هدیه ویژه خرید کتاب
19 مه 2024

   میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در روز پایانی نمایشگاه کتاب اعلام کرد با توجه به استقبال قابل‌توجه از طرح هدیه بن کتاب این سازمان به بیمه‌شدگان جدید بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویان و درخواست‌های تمدید این طرح، مهلت اجرای استفاده از این طرح به مدت یک هفته و تا پایان روز شنبه پنجم خردادماه تمدید می‌شود.

معاون وزیر صمت: نتایج اولیه اجرای طرح تحول زمین‌شناسی در کردستان از پراکندگی معدنی و وجود ذخایری آهن، طلا و مس خبر می‌دهد
19 مه 2024

کردستان دومین استان اجراکننده طرح تحول زمین‌شناسی و اکتشافات ذخایر معدنی کشور بود که امروز این طرح در استان به ایستگاه پایانی رسید و نتایج آن نویدبخش توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه است.

فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی
19 مه 2024

  عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر لزوم شتاب در حوزه بهره گیری از ابزار مالی اسلامی در ایران گفت: سال هاست که ابزارهای مالی متنوع در حوزه کشورهای اسلامی در دنیا به شکل موفقیت آمیز به کار گرفته می شود.

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی»
19 مه 2024

به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، امکان وکالتی نمودن کلیه حساب‌های «بانک پاسارگاد» به منظور ثبت نام در طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی به صورت غیرحضوری فراهم گردیده است.

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون
19 مه 2024

در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون، واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیدار مدیر شعبه اهواز با نماینده منتخب مجلس در استان خوزستان
19 مه 2024

حسین بارافکن مدیر شعبه اهواز، در دیداری با محسن موسوی، نماینده منتخب مجلس استان خوزستان، در محل شعبه بیمه تعاون گفت و گو کرد. محور این دیدار بررسی مشکلات صنعت بیمه در استان بود.

حضور ایمپاسکو در خراسان جنوبی نقشه معدنی منطقه را تغییر داد
19 مه 2024

معاون امور معادن وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ورود شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در چند سال اخیر در استان خراسان جنوبی به نتیجه رسیده و نشان می‌دهد نقشه معدنی منطقه عوض شده است.

فولاد اکسین نقش ارزنده‌ای در چرخه اقتصاد کشور دارد
19 مه 2024

سخنگوی دولت با بیان این که دولت حامی صنعت است، گفت: فولاد اکسین خوزستان نیز نقش ارزنده‌ای در چرخه اقتصاد کشور دارد.

سامسونگ در صدر بازار جهانی مانیتورهای OLED قرار گرفت
19 مه 2024

شرکت سامسونگ الکترونیکس رهبر جهانی صنعت نمایشگرها، تنها یک سال پس از عرضه اولین مانیتور OLED خود یعنی Odyssey OLED G8 (مدل : G85SB) به جایگاه نخست در فروش جهانی مانیتورهای OLED دست یافت. این شرکت اکنون توانسته برای پنجمین سال متوالی، جایگاه خود را به عنوان رهبر بازار جهانی مانیتورهای گیمینگ تثبیت کند.


تاد هیکی: نیازمند تلاش «جهانی مطبوعاتی» برای مقاومت غزه هستیم/ تصمیم دنیا دوری از استعمار صهیونیستی است / افشاگری طنزپرداز ایرلندی از لابی صهیونیستی

تاد هیکی: نیازمند تلاش «جهانی مطبوعاتی» برای مقاومت غزه هستیم/ تصمیم دنیا دوری از استعمار صهیونیستی است / افشاگری طنزپرداز ایرلندی از لابی صهیونیستی

روزنامه نگار ایرلندی گفت: مردم فلسطین قیام کردند و اکنون به دنبال رسانه هستند تا حرفشان را به گوش جهان برسانند. اکنون دنیا به نقطه ای رسیده که نیازمند دور شدن از استعمار است.

گالری فیلم
گالری عکس