×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ركورد توليد ماهانه خطوط ذوب و نورد در مجتمع فولاد صنعت بناب  شکسته شد

به گزارش “سیمای اقتصادی”   میزان تولید واحد ذوب شاهین خرداد ماه سال جاری به ۲۲ هزار و ۳۷۳ تن رسید و رکورد قبلی که ۲۰ هزار و ۴۲۲ تن بود را شکست.

واحد فولادسازی شاهین نیز با یک کوره قوس الکتریکی و واحد فولادسازی شهریار تولید ۳۵ هزار و ۹۰۳ تن شمش را ثبت کرد در حالی که رکورد قبلی جمع خطوط ذوب ۳۳ هزار و ۵۳۴ تن بود.

همچنين توليد ذوب و نورد خرداد ماه امسال در مجموع به ۷۶ هزار و ۶۸ تن رسید در حالی که بالاترین رقم تولید قبلی مربوط به آبان ماه ۹۱ به میزان ۶۵ هزار و ۸۶۸ تن بود که به این ترتیب شعار امسال یعنی جهش تولید را محقق کرد.

مجتمع فولاد صنعت بناب در هفته هاي اخير با اصلاح فرآيندهاي تامين مواد اوليه و فرآيند توليد، توانسته توليد را افزايش دهد و جهش توليد را تجربه كند كه با وجود اين افزايش، فرآيند تحويل محصولات توليدي به مشتريان نيز تسهيل و رضایتمندی آنان را در بر داشته است .

مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداري از دو واحد ذوب و ريخته گري و خطوط متعدد نورد و نيروي جوان، متخصص و متعهد ، توليدات خود را در قالب سبد كامل و با كيفيت بالا توليد و روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي كند كه در ادامه ي زنجيره فولادي شكل گرفته در هلدينگ گسترش صنايع و معادن ماهان نقش بسزایي را در ميان توليد كنندگان فولاد كشور ايفا مي كند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.