×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Saturday, 17 May , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امضای قرارداد همکاری صداوسیما و بیمه دی/ تعهد به ارتقاء خدمات درمانی و حفظ رضایتمندی بیمه‌شدگان*

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ با حضور مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه منابع سازمان صدا و سیما برای سال دوم قرارداد بیمه تکمیلی و درمان کارکنان صدا و سیما امضا شد.

 

*تعهد بیمه دی به بهبود مستمر خدمات درمانی*

در این مراسم، هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی، با ابراز خرسندی از تداوم همکاری با سازمان صدا و سیما اظهار کرد: «خدا را شاکریم که بیمه دی توانسته برای دومین سال متوالی، در فرآیندی رقابتی و بر پایه اعتماد مسئولان محترم صدا و سیما، مسئولیت ارائه خدمات درمان تکمیلی به کارکنان شریف این سازمان و خانواده‌های محترم آنان را برعهده گیرد. این موفقیت، تعهد ما به بهبود مستمر خدمات و ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان را دوچندان می‌کند.»

وی افزود: «با همکاری بیش از ۱۱ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، تلاش می‌کنیم دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات درمانی تسهیل شود و کیفیت ارائه خدمات به صورت مستمر ارتقاء یابد.» دکتر عبداللهی همچنین بر تسریع روند ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه‌شدگان خارج از مراکز طرف قرارداد تأکید کرد و گفت: «ارائه خدمات سریع، دقیق و باکیفیت به بیمه‌شدگان، همواره در اولویت بیمه دی قرار دارد.»

 

*افزایش رضایتمندی و استمرار همکاری*

مجتبی رضایی، معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما، نیز ضمن قدردانی از خدمات بیمه دی، گفت: «عملکرد این شرکت در ارائه خدمات درمان تکمیلی در سال گذشته موجب افزایش رضایتمندی همکاران شد. خوشبختانه در مناقصه جدید نیز بیمه دی با ارائه بهترین شرایط و قیمت موفق به تمدید این همکاری برای سال ۱۴۰۴ گردید.»

وی ادامه داد: «ماهیت مشارکتی قرارداد و تحقق کامل اهداف پیش‌بینی‌شده، نشان‌دهنده موفقیت‌آمیز بودن این همکاری و تأکید بر ارتقاء کیفیت خدمات بیمه‌ای است.»

 

*حرکت به سوی ارتقاء استانداردهای خدمت‌رسانی*

آقای بهادری، مدیر قراردادهای صداوسیما، در ادامه این مراسم با اشاره به بهبود مستمر کیفیت خدمات درمانی بیان کرد: «با تلاش‌های صورت‌گرفته، رضایتمندی چشمگیری در میان کارکنان ایجاد شده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد بیمه‌شدگان تحت پوشش از ۲۵ هزار نفر به بیش از ۳۰ الی ۳۵ هزار نفر افزایش یابد.»

وی همچنین با تأکید بر اهمیت ارتقاء استانداردهای انتخاب بیمه‌گر و تمرکز بر مشتری‌مداری، خاطرنشان کرد: «بیمه دی با توسعه خدمات، پاسخگویی سریع و تکریم بیمه‌شدگان، در مسیر بهبود مستمر کیفیت خدمات گام‌های مؤثری برداشته است.»

 

*بیمه دی؛ همراهی پایدار با سرمایه‌های انسانی کشور*

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه دی، اولین شرکت بیمه ای بورسی کشور و بزرگ‌ترین شرکت‌ ارائه‌دهنده خدمات درمانی کشور است که  افتخار دارد که با پوشش بیمه‌ای مناسب، به خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و کارکنان سازمان‌های مختلف کشور خدمت‌رسانی کند و با فراهم کردن آرامش خاطر بیمه‌شدگان، در ارتقاء سلامت جامعه و فرهنگ سازی بیمه نقش‌آفرین باشد.

گفتنی است شرکت بیمه دی اولین شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه ای به صورت نوین و از طریق اپلیکیشن برای عموم بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.