- نویسنده : رویداد آنلاین
- 15 جولای 2020
- کد خبر 10952
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” این اقدام با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور، براساس بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ا و در راستای کنترل موج دوم ویروس کرونا و تسهیل خدمت رسانی به هموطنان وکاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه های خودپردازصورت گرفته است.
گفتنی است، مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به پرسشهای هم وطنان است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=10952