گروه : اقتصادی / راه و شهرسازی
- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 18 مه 2025
- کد خبر 110559
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
?️روابط عمومی، چشم بینای مدیران و گوش شنوا برای مخاطبان است. تحلیل افکار عمومی، مدیریت بحران، تقویت برند سازمان، شفافسازی عملکرد، و ایجاد تصویر ذهنی مثبت، تنها بخشی از نقشهای پیچیده و اثرگذار این حوزهاند.
?️در دنیایی که اعتماد مهمترین سرمایه است، روابط عمومی نقش معمار این سرمایه را ایفا میکند. جایگاه آن، جایی بین مردم و مدیران است؛ جایی که باید با ظرافت، صداقت و استراتژی، خواستهها، دغدغهها و نگاهها را به هم متصل کرد.
?️سازمانی که به روابط عمومی صرفاً بهعنوان ابزار اطلاعرسانی نگاه میکند، فرصت بزرگ تعامل مؤثر با جامعه، کارکنان و ذینفعان را از دست خواهد داد. روابط عمومی باید در جایگاه مشاور ارشد مدیران، دیدهبان افکار عمومی، و طراح سیاستهای ارتباطی قرار گیرد.
?️روابط عمومی، جان سازمان است؛ اگر به آن بها داده شود، سازمان نفس میکشد، رشد میکند و با جامعهاش همدل میماند.
?️به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، از تلاشهای صادقانهی همهی فعالان این عرصه، به ویژه همکاران خوبم در دفتر ارتباطات، اطلاعرسانی و امور بینالملل تشکر و قدردانی مینمایم و توفیق روزافزونشان را در انجام ماموریتهای خطیر حوزه روابط عمومی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
*سعید چلندری*
https://simayeeghtesadi.ir/?p=110559










