×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهسازی معابر شهری و بزرگراهی منطقه۲  با توزیع ۲۲ هزارتن آسفالت

به گزارش “سیمای اقتصادی”   محمد رضا کرمی،  معاون فنی و عمران شهرداری منطقه  با اعلام این خبر گفت:  منطقه ۲ به لحاظ وجود  ۱۵۸ کیلومتر مسیر بزرگراهی و محورهای مواصلاتی پرتردد شهر تهران  از شبکه وسیع بزرگراهی و معابر شهری برخوردار است و برهمین اساس مدیریت منطقه با درنظر گرفتن ضرورت بهسازی زیرساخت های حمل ونقل درون شهری عملیات بهسازی و مرمت اسفالت  معابر بزرگراهی و شهری منطقه را دردستور کار قرار داد.

وی  افزود : با اجرای عملیات بهسازی شبکه معابر شهری و بزرگراهی از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۲۲ هزار تن آسفالت توزیع شد.

کرمی ارتقای ایمنی،بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان را از جمله اهداف این طرح برشمرد و افزود:  در همین راستا شهرداری منطقه ۲  با استقرار اکیپ های مکانیزه این طرح عمرانی را اجرا کرد.

وی افزود: در حال حاضر این طرح عمرانی  در بزرگراه های شهید حکیم ،شیخ فضل اله نوری،آیت اله هاشمی رفسنجانی و همچنین محور غرب به شرق بزرگراه شهید همت و بیش از ۳۱ هزار متر مربع از محور شمال به جنوب و بالعکس بزرگراه یادگار امام (ره)، و همچنین خیابان های ستارخان،فرحزادی،آریافر،مرزداران ، بلوار دریا و. انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.