×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 5 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 40 خبر
بازتاب بموقع و درست دستاوردهای صندوق ذخیره فرهنگیان وظیفه ذاتی و سازمانی روابط‌عمومی است

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در این مراسم، علی صادقی، مدیرعامل این موسسه در سخنانی ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، موضوع هم‌افزایی در میان روابط‌عمومی‌های مجموعه موسسه در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به اعضا را بسیار مهم دانست و بیان داشت: همدلی و همگرایی در روابط‌عمومی‌های مجموعه موسسه موضوع بسیار مهمی است، بنابراین باید به عنوان یک کل واحد در اطلاع‌رسانی عمل کنیم و فعالیت‌های همدیگر را تقویت کنیم.

 

مدیرعامل موسسه با اشاره به اهمیت تکریم فرهنگیان به عنوان ذینفعان و سهامداران اصلی این مجموعه، تصریح کرد: فلسفه وجودی و بقای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود اعضا وابسته است. بنابراین، تکریم و احترام به این سرمایه‌های انسانی، نه تنها یک وظیفه اخلاقی، بلکه یک ضرورت استراتژیک است.

 

وی در پایان با اشاره به نقش و اهمیت هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف، یادآور شد: نقش هوش مصنوعی را در روابط‌عمومی جدی بگیرید و از این ابزار بسیار مهم و گسترده برای انجام ماموریت خود استفاده کنید.

 

عباس صیادی‌زاده معاون امور شرکت‌های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در همایش «روابط‌عمومی هوشمند و آینده‌نگر» با اشاره به اینکه فناوری و تحولات دیجیتال، سبک ارتباطات و مدیریت روابط‌عمومی را دگرگون کرده است، گفت: روابط عمومی هوشمند تنها یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت برای همه سازمان‌ها و نهادها است.

 

معاون امور شرکت‌های موسسه با اشاره به اینکه هوش مصنوعی یکی دیگر از ابزارهای بسیار مهم برای مدیریت روابط‌عمومی است، گفت: این ابزار یک دستیار قدرتمند است که می‌تواند در تولید خودکار محتوا، تحلیل احساسات و … به شما کمک کند.

 

صیادی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد راهکارهای تحقق روابط‌عمومی هوشمند اظهارد اشت: استفاده از پلتفرم‌های مدیریت محتوا و ابزارهای CRM جهت ارتباط با مشتریان، استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند سیستم‌های مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی، ربات‌های تحلیل محتوا و … فضای موثری برای عملکرد روابط‌عمومی‌ها ایجاد می‌کند.

 

وی تصریح کرد: روابط‌عمومی هوشمند، هنر پیش‌بینی، انعطاف‌پذیری و نوآوری است. بنابراین آینده از آن سازمان‌هایی است که باداده‌ها زندگی می‌کنند، با فناوری همگام می‌شوند و قلب خود را به روی مخاطبان می‌گشایند.

 

شایان ذکر است در پایان این مراسم، کارگاه آموزشی با محوریت « مهارت های سواد رسانه‌ای» برگزار شد که طی آن، مباحثی در زمینه تحلیل محتوای رسانه‌ای، مواجهه با اخبار جعلی و اصول تعامل حرفه‌ای در فضای مجازی ارائه گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.