- نویسنده : رویداد آنلاین
- 04 آگوست 2020
- کد خبر 11574
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” در این چالش فروش که نوعی گیمیفیکیشن محسوب می شود و به ابتکار مدیریت راهبری شبکه فروش بیمه رازی طراحی شده است کلیه شعب در یک فضای سالم و مفرح برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت می کنند و به شعبه ای که هر ماه بالاترین میزان فروش را بدست آورد کاپ قهرمانی اهدا می شود. و در نهایت شعبه ای که بیشترین تعداد قهرمانی را داشته باشد کاپ قهرمانی را برای همیشه در شعبه خود نگه خواهد داشت همچنین در این چالش فروش از نمایندگان و شعبه برتر با اعطای هدایای نقدی تقدیر می گردد.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=11574