×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
اهدای ۵ خودرو به ۵ بازنشسته کشوری در قرعه‌کشی «طرح یاری»

مراسم قرعه‌کشی جوایز طرح یاری روز سه‌شنبه، ۳۱تیرماه با حضور دکتر رسول محمدی عضو محترم هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برگزار شد و پنج دستگاه خودروی برلیانس به پنج نفر از بازنشستگان کشوری که از تسهیلات طرح یاری استفاده کرده‌اند، اهدا شد.

در طرح یاری که با مشارکت شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به اجرا گذاشته شده است، سه نوبت در سال و در هر نوبت ۱۲میلیون‌ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالا در اختیار بازنشستگان کشوری و وظیفه‌بگیران همسر تک‌ورثه قرار می‌گیرد تا کالاهای مورد نیاز خود را از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سراسر کشور تهیه کنند. بازپرداخت تسهیلات با حداکثر یک ماه تنفس، در چهار قسط مساوی با کارمزد سالانه دو درصد از محل حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.

در مرحله نخست این طرح که از اسفندماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ به اجرا گذاشته شد، حدود ۱۵۰هزار نفر از بازنشستگان کشوری، جمعا کالاهایی به ارزش بیش از ۱۶۰میلیاردتومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خریداری کردند.

در مرحله دوم که از روز چهارشنبه اول مردادماه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد، ۱۲میلیون‌ریال تسهیلات دیگر در کارت حقوق بازنشستگان کشوری شارژ خواهد شد که استفاده از آن اختیاری بوده و بازنشستگان می‌توانند به هر میزان که مایل بودند، از این تسهیلات استفاده کنند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیران عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، صندوق بازنشستگی و رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات و همچنین نمایندگان بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد، منوچهر براژنسکی از تهران، حمید قاسمی از تهران، مجید اسدالله‌شیرازی از اهواز، ابوبکر عزیززاده از بانه و سیدحسین عبداللهی‌نژاد از خرمشهر برندگان خوش‌شانس پنج خودروی برلیانس بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.