×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 5 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 28 خبر
رشد ۴ درصدی جذب روزانه مشتریان جدید بانک آینده

به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده؛ این بانک در بازه‌زمانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ تا ۱۴۰۴/۰۴/۳۱ با ثبت عملکردی مطلوب در حوزه جذب مشتری نسبت به بازه‌زمانی ۱۴۰۴/۰۱/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ موفق شده است، متوسط جذب روزانه مشتریان جدید خود را ۴ درصد افزایش دهد.

این رشد مثبت علاوه بر یک آمار کمی مثبت، نشان‌دهنده اثربخشی استراتژی‌های توسعه این بانک و بهبود مستمر در کیفیت خدمات‌رسانی آن است. بدیهی است که تدوام این مسیر نیز مستلزم حفظ کیفیت خدمات و ادامه نوآوری‌ها برای حفظ رضایت مشتریان جذب‌شده می‌باشد.

شایان ذکر است؛ عملکرد مثبت بانک آینده در زمینه کاهش ۴۹ درصدی ناترازی نقدینگی و تقویت ثبات مالی، نقش مؤثری در افزایش اعتماد عمومی نسبت به این بانک داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.