×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
تجهیز بوستان های منطقه۲ به مبلمان توان یاب

به گزارش “سیمای اقتصادی”  علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ با اشاره به اینکه  تسهیل دردسترسی به خدمات عمومی و فضاهای شهری  از حقوق شهروندی است گفت:  درراستای تحقق  سیاست های مدیریت شهری در ایجاد ” تهران شهری برای همه”و منظور تسهیل دردسترسی همه  اقشار جامعه به امکانات شهری،   طرح مناسب سازی بوستان ها  در دستور کار قرار گرفت.

کریمی پور افزود: درحال حاضر  بوستان های شهرآرا،جانبازان، شاهین، عزیزی، کودک، نیما، صدف و پرند جهت استفاده بهینه معلولین و افراد کم توان مناسب سازی شدند، گفت:  دراین طرح نصب مبلمان ویژه افراد توان یاب نیز پیش بینی شده است که در حال حاضر بوستان های شاهین و پرند به این مجموعه مبلمان تجهیز شدند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ ، احداث سرویس بهداشتی مناسب، رمپ ورودی مناسب ، نصب لوازم ویژه بدنسازی، نظرگرفتن جای پارک در حاشیه بوستان و بازسازی معابر و نصب نرده را ازدیگر  اقدامات انجام شده  برشمرد.
وی گفت: جانبازان و معلولین سهم بسزایی در جامعه ما دارند و باید بتوانند طبق ضوابط و مقررات معماری و شهرسازی از امکانات تفریحی و خدماتی شهر به خوبی استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.