×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 5 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 28 خبر
بهینه‌سازی نظام مدیریت منابع انسانی به‌عنوان یکی از اهداف اصلی شرکت شهروند مطرح شد

 

درراستای بررسی زمینه‌های همکاری و ارتقای تعاملات سازمانی، سیدحسین موسوی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با همراهی داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، از بخش‌های مختلف فروشگاه شهروند بیهقی و ستاد مرکزی این شرکت بازدید کرد.

 

در جریان این بازدید هیأت بازدیدکننده ضمن آشنایی با فرآیندها و نحوه اجرای فعالیت‌ها در فروشگاه‌های شهروند، در جریان ساختارهای ارتباطی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی این مجموعه نیز قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهروند در این بازدید با تأکید بر اهمیت همکاری‌های مشترک میان دو مجموعه گفت: «تعاملات بین‌سازمانی می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای کیفیت خدمات، بهبود فرآیندها و توسعه ظرفیت‌های سازمانی شود.»

 

داود قربانیان در ادامه به تشریح برنامه‌های توسعه‌ای شرکت شهروند پرداخت و بر مدیریت بهینه منابع انسانی، تخصیص دقیق وظایف و تمرکز بر توسعه شبکه فروشگاه‌ها تأکید کرد. به گفته وی، بهینه‌سازی نظام مدیریت منابع انسانی و گسترش شبکه فروشگاه‌ها برای دستیابی به رشد و تعالی سازمانی از اهداف اصلی شرکت شهروند است.

 

در پایان این بازدید بر توسعه همکاری‌های مشترک فی‌مابین دو مجموعه در زمینه‌های آموزشی، از جمله برگزاری لیگ مهارتی کارکنان و اجرای دوره‌های تخصصی مرتبط با فرآیندها و فعالیت‌های شرکت، همچنین بهبود و به‌روزرسانی فرآیندهای سازمانی تأکید شد.

 

گفتنی است، این بازدید گامی مؤثر در جهت تقویت تعاملات و ارتقای همکاری‌های سازنده میان مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و شرکت شهروند ارزیابی می‌شود.

 

در جریان این بازدید هیأت بازدیدکننده ضمن آشنایی با فرآیندها و نحوه اجرای فعالیت‌ها در فروشگاه‌های شهروند، در جریان ساختارهای ارتباطی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی این مجموعه نیز قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهروند در این بازدید با تأکید بر اهمیت همکاری‌های مشترک میان دو مجموعه گفت: «تعاملات بین‌سازمانی می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای کیفیت خدمات، بهبود فرآیندها و توسعه ظرفیت‌های سازمانی شود.»

 

داود قربانیان در ادامه به تشریح برنامه‌های توسعه‌ای شرکت شهروند پرداخت و بر مدیریت بهینه منابع انسانی، تخصیص دقیق وظایف و تمرکز بر توسعه شبکه فروشگاه‌ها تأکید کرد. به گفته وی، بهینه‌سازی نظام مدیریت منابع انسانی و گسترش شبکه فروشگاه‌ها برای دستیابی به رشد و تعالی سازمانی از اهداف اصلی شرکت شهروند است.

 

در پایان این بازدید بر توسعه همکاری‌های مشترک فی‌مابین دو مجموعه در زمینه‌های آموزشی، از جمله برگزاری لیگ مهارتی کارکنان و اجرای دوره‌های تخصصی مرتبط با فرآیندها و فعالیت‌های شرکت، همچنین بهبود و به‌روزرسانی فرآیندهای سازمانی تأکید شد.

 

گفتنی است، این بازدید گامی مؤثر در جهت تقویت تعاملات و ارتقای همکاری‌های سازنده میان مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و شرکت شهروند ارزیابی می‌شود.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.